Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 542 záznamů.  začátekpředchozí513 - 522dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Navrhněte metodický postup bezdemontážní diagnostiky hydraulické soustavy na nákladních automobilech pro odvoz dřeva.
PŘICHYSTAL, Martin
Práce se zabývá problematikou metodického postupu bezdemontážní diagnostiky hydraulických soustav. Teoretická část obsahuje základní charakteristiku kapalin, popis částí hydraulické ruky a prvků hydraulického systému, charakter zvolených veličin a popis způsobu diagnostiky prvků hydraulického systému. Praktická část obsahuje metodický postup bezdemontážní diagnostiky hydraulické soustavy a ověření vhodnosti navrhnutého postupu bezdemontážní diagnostiky.
Integrace dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
ŠUBARDOVÁ, Gabriela
Ve své bakalářské práci se zabývám lehkou mentální retardací a možnosti integrace dítěte do běžné mateřské školy. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu metální retardace, charakteristiky lehké mentální retardace a diagnostikou. Za důležité považuji i osobnost předškolního dítěte a jeho charakteristických rysů vývoje v tomto období. Ve výzkumné části prezentuji dlouhodobé pozorování integrovaného dítěte v běžné mateřské škole. Vedla jsem si portfolio, a tím získávala poznatky o vývoji dítěte se speciálními potřebami. Také jsem vedla rozhovory s rodiči dítěte a těžila ze zpráv a diagnostik speciálních institucí.
Metodika diagnostiky ApMV, ACLSV a ASGV v odrůdách a podnožích jabloně a hrušně pomocí ELISA: Certifikovaná metodika pro praxi
Svoboda, Jiří ; Polák, Jaroslav
Přítomnost virů mozaiky jabloně (ApMV), chlorotické skvrnitosti jabloně (ACLSV) a žlábkovitosti kmene jabloně (ASGV) se podle EPPO metodiky stanovuje v odrůdách a podnožích jabloně a hrušně vyhodnocením příznaků po přenosu na dřevinné indikátory. Toto hodnocení trvá minimálně dva až tři roky. Proto bylo vypracováno a v praxi vyzkoušeno sérologické, imunoenzymatické stanovení pomocí ELISA jako spolehlivá a specifická metoda zjištění přítomnosti ApMV, ACLSV a ASGV ve stromech jabloně a hrušně. Výsledky dlouholetého výzkumu diagnostiky těchto virů včetně přípravy specifických protilátek na pracovišti virologie VÚRV, v.v.i. Praha prokazují vhodnost metody ELISA pro detekci jmenovaných virů ve specifickém ročním období při použití určité tkáně stromu. Vypracované metodické postupy jsou určeny pro laboratoře státních kontrolních a dozorových institucí, ÚKZÚZ, SRS, laboratoře zajišťující systém certifikace ovocných dřevin a další rostlinolékařské diagnostické laboratoře.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Plánování a realizace vzdělávacího obsahu třídního vzdělávacího programu
KUBŮ, Marta
Práce se zabývá plánováním a realizací třídního kurikula, které je součástí každé mateřské školy. v teoretické části je charakterizováno současné předškolní vzdělávání, jeho podmínky, cíle a specifika vzdělávacích strategií. Následují teoretická východiska k projektování pedagogické práce. v praktické části je vypracován a realizován čtyřmě-síční třídní vzdělávací program, výzkumné šetření je zaměřeno na zjištění rozdílů mezi plánovaným a realizovaným třídním kurikulem. v závěru jsou získané informace využity pro návrhy k optimalizaci plánování pro tuto třídu mateřské školy.
On Heteroscedasticity in Robust Regression
Kalina, Jan
This work studies the phenomenon of heteroscedasticity and its consequences for various methods of linear regression, including the least squares, least weighted squares and regression quantiles. We focus on hypothesis tests for these regression methods. The new approach consists in deriving asymptotic heteroscedasticity tests for robust regression, which are asymptotically equivalent to standard tests computed for the least squares regression. One approach to modeling heteroscedasticity assumes a prior knowledge or specific model for the variability of random regression errors. Another (and more general) approach does not assume a specific form of heteroscedasticity. The paper also describes heteroscedastic regression, which is a tool to incorporate heteroscedasticity to the model. This allows us to define the heteroscedastic least weighted squares regression.
Využití on-line diagnostiky při výběru pracovníků
Dufková, Klára ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Coubal, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití on-line diagnostických nástrojů při výběru pracovníků. Teoretická část práce shrnuje teoretická východiska týkající se výběru pracovníků, psychodiagnostiky a on-line diagnostiky. Pozornost je věnována zejména psychodiagnostickým charakteristikám a vymezení předností a rizik on-line diagnostiky. Praktická část zkoumá a posuzuje jednotlivé nástroje on-line diagnostiky pro výběr pracovníků dostupné na českém trhu -- konkrétně od společností Access Assessment s.r.o., Assessment Systems s.r.o., cut-e czech s.r.o. a www.SCIO.cz, s.r.o. Nástroje jsou hodnoceny na základě psychometrických vlastností, kritériem je standardizace, objektivita, reliabilita a validita, neboť právě tyto charakteristiky určují kvalitu dotazníku či testu. Výsledkem je doporučení on-line dotazníku a testů, které jsou pro běžnou praxi ve výběrovém řízení nejpoužitelnější.
Využití diagnostických metod při posuzování školní zralosti
STAŇKOVÁ, Tereza
Tématem této bakalářské práce je využívání diagnostických metod při posuzování školní zralosti. V teoretické části jsem vymezila pojem školní zralost, školní připravenost a znaky školní zralosti. Dále tato práce obsahuje určení pojmu odklad školní docházky. Porovnala jsem psychologické posuzování v pedagogicko-psychologické poradně a mateřských škol. Nabídla jsem přehled užívaných diagnostických metod a jednotlivě metody charakterizovala. V závěru jsme zhodnotila využívání nejčastějších jednotlivých diagnostických metod. V praktické části bylo mým úkolem zjistit používání jednotlivých diagnostických metod při posuzování školní zralosti. Výzkum probíhal formou dotazníku v regionu Jižních Čech. Dotazníkové šeření bylo v případě potřeby doplněno rozhovorem.
Problematika dětí z neúplných rodin
RAŠKOVÁ, Pavlína
Má bakalářská práce se zabývá pozorováním dětí z neúplných rodin v předškolním věku, studiem jejich chování v rámci jejich problematiky. V teoretické části definuji rodinu jako sociální skupinu, její rozdělení, funkci a neopomíjím náhled do historie, který se značně liší od současnosti. Rodina úplná ukazuje dítěti mužský a ženský vzor chování, poskytuje citové zázemí, je zdrojem jistoty a bezpečí. Rodina úplná, ale disfunkční tyto hodnoty do jisté míry postrádá. Dále vysvětluji rodinu neúplnou, její vznik a typy, ve které je jeden vzor. Druhý je buď nahrazován, a tudíž nedostatečně plní svou roli, a nebo úplně chybí. Proto často dochází k citové deprivaci, která vede k labilnímu chování. V praktické části aplikuji výzkumnou metodu pozorování na vzorek dětí předškolního věku, kterých se daná problematika osobně dotýká. Závěrem výzkumu potvrdím či popřu, na základě podrobných kazuistik, jestli se u daného vzorku dětí vyskytuje problematické chování a psychické deprivace či ne.
Diagnostika školní zralosti a připravenosti
SÝKOROVÁ, Štěpánka
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na problematiku školní zralosti a připravenosti, cílem bylo posouzení optimální školní zralosti v předškolní třídě. V teoretické části jsem charakterizovala předškolní období, školní zralost a připravenost a její znaky. Porovnala jsem různá vymezení školní zralosti a připravenosti, tak jak je uvádí odborná literatura. Na základě studia a konzultace jsem přiblížila vhodné diagnostické materiály určené pro zjišťování úrovně školní zralosti. Praktická část obsahuje výsledky šetření na zvoleném vzorku dětí s využitím diagnostických metod a kazuistiky dětí s opožděným vývojem školní zralosti a dětí, které měly vloni odklad školní docházky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 542 záznamů.   začátekpředchozí513 - 522dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.