Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  začátekpředchozí51 - 52  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktualizace obsahových, metodických a didaktických prvků e-learningové učebnice Mikroekonomie
SVOBODOVÁ, Šárka
Praktická část práce, jejímž produktem je Projekt "ME08", je založena na aktualizaci obsahových, didaktických a metodických prvků e-Learningové učebnice Mikroekonomie, jejíž tištěnou předlohu Základy pro porozumění tržní ekonomice napsal PhDr. Pavel Hejtman, CSc. Podstatou práce bylo seznámit se s hlavními obsahovými, metodickými a didaktickými zásadami tvorby učebnice určené pro distanční vzdělávání a navrhnout některé aktualizační kroky. V této oblasti je dán důraz především na využívání vybraných informačních zdrojů Internetu, na využití získaných znalostí tvorby elementárních studijních materiálů pro www včetně grafických aspektů dokumentů, na využití ilustračních a dokumentačních doplňků zpracovaných studenty jako studentské projekty. Cílem bylo koncipovat moderní elektronickou učebnici na širší bázi než jakou představuje klasická učebnice textová, která je k dispozici na CD-ROMu jako příloha této teoretické části (demo verze). Teoretická část je zaměřena na tvorbu textů pro distanční vzdělávání a uplatnění těchto zásad v Projektu "ME08". V dalších částech práce je uveden popis aktualizace starší digitální verze "EDEN3", která byla studentům kurzu Mikroekonomie doposud k dispozici na vzdělávací platformě e-Amos, a popis vzniku nových prvků v Projektu "ME08".
Virtuální vzdělávání v oblasti IS/ICT
Timová, Petra ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou e-learningu ve světě (zejména se stavem v severní Americe a Evropě) a se situací v České republice. Práce je rozdělena do několika částí. První oddíl je teoretickým úvodem, kde se zaměřuji na klady a zápory e-learningu, co vše obsahuje a jaké jsou výhody a nevýhody této formy výuky oproti klasické výuce v učebnách. Neméně důležité jsou i trendy v této oblasti, neboť i zde dochází k postupnému vývoji a to jak z pohledu technologií, tak i z organizačního hlediska. Studiem teoretických kapitol získá čtenář základní pohled na problematiku e-learningu. V druhé části popisuji současný stav ve světě v dané oblasti. Jedná se zejména o situaci v Evropě a Serverní Americe (Kanadě a USA). Třetí část této práce je věnována situaci na jednotlivých stupních vzdělávací soustavy v České republice. Tedy situaci na základních, středních a zejména vysokých školách. Mé pozornosti neunikla i zákonná úprava v této oblasti a danou situaci zhodnotit. V posledních dvou kapitolách se zbývám analýzou Fakulty informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické. Snažím se odpovědět na otázku, zda a v jaké formě je vhodné e-learning na této fakultě zavádět.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   začátekpředchozí51 - 52  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.