Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí41 - 45  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rychlý výpočet průsečíku paprsku s trojúhelníkem
Havel, Jiří ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Trojúhelník je nejpoužívanější primitivum v počítačové grafice. Výpočet jeho průsečíku s paprskem má mnoho využití a často bývá úzkým hrdlem programu. Tato práce se zaměřuje jeho využití a různé způsoby výpočtu. Tyto techniky se snaží kombinovat pro dosažení co nejvyššího výkonu na moderních procesorech.
Rychlý výpočet průsečíku paprsku s trojúhelníkem
Procházka, Václav ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V této práci zkoumáme rychlost 6 metod výpočtu průsečíku paprsku s trojúhelníkem, což je elementární operace při sledování paprsku. Zkoumáme jak jejich implementace softwarové v C++ a SSE, pro výpočty po jednom paprsku i po svazcích 4 paprsků, tak lehkým nástinem jejich implementaci hardwarovou. Metody jsou podrobeny testům s náhodně generovanými i reálnými scénami a z těchto testů nejlépe vyšla pro jednopaprskouvou implementaci metoda Havel Herout (SSE4), pro svazkovou pak metoda Shevtsovova (SSE), přičemž Shevtsovova metoda je z těchto dvou vhodnější pro hardwarovou implementaci.
Pathtracing na GPU
Březina, Karel ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na akceleraci renderovací metody pathtracing. Cílem práce je demonstrace a srovnání výkonnosti implementací pathtracingu na CPU a GPU. Obě implementace budou využívat akcelerační datové struktury. Výsledky jednotlivých optimalizačních technik budou diskutovány a porovnávány mezi sebou. Dále budou rozebrány možnosti rozšíření stávající aplikace.
Fotorealistické zobrazování metodou "Photon Mapping"
Lysek, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabýva metodou photon mappingu. Nejprve byla naimplementována jednoduchá metoda photon mappingu a poté jeji progresivní varianta byla naimplementována na procesoru a grafické kartě. Po implementaci progressivní varianty photon mappingu na GPU, několik akceleračních technik bylo navrženo. Na konci této práce byl představený genetický klustrovací algoritmus, který se snaží pomocí vhodnějších clusterů urychlit čas výpočtu photon mappingu na gpu.
"Open Computing Language" pro .NET
Sakiqi, Fatjon ; Tichý, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
V rámci této bakalářské práce zkoumám technologií OpenCL a možnost jejího využití pro platformu .NET. Spojením výhod těchto technologií lze získat snadno použitelné a zároveň výkonné řešení, které je nezávisle na operačním prostředí či hardwaru a které lze nasazovat ve všech oblastech moderní elektroniky -- od chytrých telefonů až po výkonné výpočetní servery. Nedílnou součásti této práce jsou také rychlostní testy, které prověří přínosy tohoto řešení s ohledem na výpočetní výkon různých komponent počítače.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí41 - 45  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.