Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Marketingová koncepce pro I. ČLTK Praha
Svoboda, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová koncepce pro I. ČLTK Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingovou koncepci I. ČLTK Praha, která identifikuje současný i budoucí stav organizace, stanoví cíle organizace a strategie jejich dosažení, definuje marketingový mix a určí způsob implementace a kontroly stanovených strategií. Metody: V mojí práci jsem využil kombinaci kvalitativního a kvantitativního výzkumu. K definování výchozí situace jsem použil popisný výzkum, konkrétně techniku pozorování. K získání dalších údajů o situaci organizace jsem realizoval interview s manažery organizace. K hodnocení vnějších faktorů jsem uplatnil STEP analýzu. Kvantitativní výzkum představoval marketingový výzkum ve formě elektronického a písemného dotazování. Formulaci slabých a silných stránek klubu, příležitostí a hrozeb jsem uskutečnil pomocí SWOT analýzy, které jsem podrobil také konkurenci. Výsledky: V rámci diplomové práce byla vytvořena marketingová koncepce pro I. ČLTK Praha. Klíčová slova: Marketing, marketingová koncepce, marketingový mix, marketingový výzkum, sponzorování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.