Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí31 - 34  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Are the principles of ITIL service desk applicable to the environment of SME?
Semianenka, Yauheni ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Účelem mé diplomové práce bylo analizovat požadavky na implementaci service desku z hlediska rámce ITIL, identifikovat specifiké požadavky SME firem a taky zkusit navrhnout ITIL service desk vhodný pro SME. V mé practické části bych chtěl vytvořit funkční model service desku který by odpovídal zásadám ITILu a obsahoval Incident, Request, Change a Problem Management procesy implementované v sotware Atlassian Jira. Na konci diplmové práce bych měl byt schopen odpovědět zdá je možné použítí ITIL v SME seg-mentu.
Implementace Application Lifecycle Mangement systému pro využití v nesoftwarových projektech ve firmě Audatex Systems s.r.o.
Hlobil, Lukáš ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Revák, Milan (oponent)
Práce je zaměřená na implementaci systému na správu požadavků ve firmě Audatex Systems s.r.o. Je provedena analýza procesů firmy a je navržen ideální stav po implementaci systému na správu požadavků. Specifickou zvláštností na této konkrétní implementaci je hybridní používání systému -- jde o systém na správu chyb v programech (bug tracking systém), ale zároveň se v systému vedou projekty a evidují požadavky mezi odděleními. Z analýzy firemních procesů jsou určeny požadavky na zamýšlený systém a na jejich základě je provedeno výběrové řízení na systém a zkušební implementace vybraných systémů. Proces implementace je popsán a doplněn o poznatky a zkušenosti ze zavádění systému. Každý ze systémů je pak nakonfigurován pro potřeby firmy a poté ohodnocen. V závěru je popsán stav po skutečné implementaci systému. Přínos práce je zejména ve srovnání vybraných možností řešení a prezentace nutné konfigurace pro skutečné využití ve firmě pro každý z vybraných systémů. Srovnávají se dva systémy, které jsou zdarma s komerčním softwarem, a odpovídá na otázku, zda je nutno pořizovat komerční software nebo se vystačí s open-source řešením.
Testing process improvement a implementace vylepšení
Chaloupecký, Martin ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Hrubý, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá zlepšením procesu testování a konkrétní implementací vylepšení. Jejím cílem je popsat metodiku TPI NEXT, definovat možné přístupy k synchronizaci nástrojů HP Quality Center a JIRA a implementace aplikace pro synchronizaci defektů z HP Quality Center do JIRA. První část práce vymezuje základní pojmy z oblasti testování a principy testování. Práce dále popisuje metodiku TPI NEXT, kde se zaměřuje na její klíčové oblasti. V dalších částech práce je zasazena synchronizace aplikací HP Quality Center a JIRA do kontextu zlepšení procesu testování. Hlavní část práce se potom věnuje možnostem synchronizace aplikací HP Quality Center a JIRA a konkrétní implementaci synchronizačního můstku. Tento můstek umožňuje jednostrannou synchronizaci defektů z HP Quality Center do JIRA a je napsán v programovacím jazyce Java.
Implementace ALM - JIRA a Testlink ve společnosti LMC, s.r.o.
Sellnerová, Eva ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Langmaier, Radek (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat Application lifecycle management (ALM) se zamerením na dva prvky tohoto systému. Prvky jsou: aplikace na správu požadavku JIRA a aplikace na správu testování Testlink. Jako podklad jsem využila praktickou zkušenost se zavedením procesu ALM ve spolecnosti LMC, s.r.o. Application lifecycle management je nedílnou soucástí spolecností, které se zabývají rízením a procesy pri vývoji softwaru a tak zdokonalují jeho cástí od definování predstav po instalaci do produkcního prostredí. V diplomové práci se zameruji na aplikaci JIRA, jako zástupce nástroje pro správu požadavku a na aplikaci Testlink, jakožto softwaru pro správu a rízení testu. Výslekem by melo být shrnutí, zda tyto aplikace naplnily predstavy spolecnosti a požadavky v rámci ALM. Vyhodnocení kladu a záporu pri implementaci a následném použití v praxi. Pokusím se definovat obecné okruhy, které podtrhnou chyby, jichž se lze pri implementaci dopustit a na než je treba dávat si pozor.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí31 - 34  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.