Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Marketingový plán výstavby hřiště na plážový volejbal
Žďárská, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Tejhal, Stanislav (oponent)
Název: Marketingový plán výstavby hřiště na plážový volejbal Cíle práce: Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu pro výstavbu hřiště na plážový volejbal, který bude sloužit jako návrh na rozšíření sportovního areálu tělovýchovné jednoty Sever Žatec. Metody: K dosažení cílů jsem použila metodu SWOT analýzy, která slouží pro rozbor silných a slabých stránek a pro odhad příležitostí a hrozeb projektu, dále metodu párového porovnání, která analyzuje konkurenci na základě více kritérií a metodu zkoumání dokumentů, pozorování a neformálních rozhovorů. Výsledky: Práce podrobně popisuje postup výstavby hřiště na plážový volejbal, poukazuje na úskalí a možné chyby, zdůrazňuje výhody nového hřiště a navrhuje jeho využití. Klíčová slova: Plážový volejbal, marketingový plán, marketingový mix služeb, SWOT analýza, metoda párového porovnání, metoda zkoumání dokumentů, metoda pozorování, neformální rozhovor, občanské sdružení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.