Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 331 záznamů.  začátekpředchozí301 - 310dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online bankovnictví a spotřebitelé
KAKAŠ, Martin
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zhodnotit využívání internetových bankovních účtů mezi spotřebiteli. Zjistit jejich pozitiva a negativa. Na základě analýzy a sběru dat formou online dotazování zhodnotit a navrhnout případná opatření pro zlepšení služeb v oblasti internetového bankovnictví. Po nastudování řešené problematiky z odborných zdrojů jsem stanovil hlavní cíl práce a vymezil hypotézy práce.K sekundárním datům jsem dospěl studií uvedených literárních zdrojů a odborných výzkumů. Primární data jsem získal vlastním výzkumným šetřením.Výzkumné šetření hlavního výzkumu bylo prováděno pomocí online dotazování prostřednictvím internetu a osobním dotazováním na pobočce banky ČSOB. K hlavnímu výzkumu jsem provedl doplňující otázky, které byly položeny dotazovaným pouze na pobočce ČSOB v Českých Budějovicích. Zjištěné výsledky jsem zpracoval v tabulkách a grafech a zhodnotil současný stav v dané problematice. Na základě zjištěných dat jsem stanovil případná obecná doporučení pro banky a konkrétní doporučení pro pobočku ČSOB na Lannově třídě 3/11 v Českých Budějovicích. Významné doporučení pro pobočku ČSOB v Českých Budějovicích bylo ekonomicky zhodnoceno pro případ realizace. Svou práci jsem završil závěrem a zhodnocením. Ve kterém jsem shrnul získaná data a problematiku internetového bankovnictví, které jsem doložil přílohami.
Financování pomocí úvěru - modelový případ
MIŠÁKOVÁ, Eliška
Bakalářská práce "Financování pomocí úvěru-modelový případ" se zabývá úvěrovou problematikou. V první části jsou vyjmenovány jednotlivé druhy úvěrů a charakteristiky, které úvěr definují. Ve druhé části práce je vypracována analýza pro ohodnocení bonity a úvěryschopnosti klienta s následným poskytnutím dlouhodobého úvěru.
Problematika zřízení nové pobočky banky
KLÍMA, Lukáš
Práce popisuje kroky nutné ke zřízení nové pobočky banky, přibližuje útvary v bance, které mají zřízení banky na starosti a na příkladech ukazuje zřizování pobočky v reálu. Současně se snaží prokázat či vyvrátit správnost strategie Československé obchodní banky v zakládání nových poboček pomocí dotazníkového šetření, které je nedílnou součástí této diplomové práce.
Poplatková politika bank v ČR a v Německu
BRZÁK, Tomáš
Tématem mé diplomové práce je {\clqq} Poplatková politika bank v České republice a v Německu. Cílem je posouzení bankovních poplatků z hlediska zájmů klientů bank, z hlediska důležitosti poplatků na tvorbě zisku bank, a to prostřednictvím analýzy a komparace bankovních politik v České republice a Německu. Práce má dvě části, první část teoretická a druhá praktická. V teoretické části se věnuji rozboru typu jednotlivých bankovních soustav, jejich výhod a nevýhod, druhům bank, které existují na bankovním trhu. Dále působnosti jednotné bankovní licence. V neposlední řadě rozbor nové basilejské dohody, která podporuje stabilitu finančního systému a konkurenčního prostředí. V teoretické části se též seznámíme s strukturou německého bankovní systému a působnosti jednotlivých bankovních spolků. Praktická část spočívá v analýze výše poplatků a provizí ve vztahu k finančnímu zisku bank v ČR i v Německu, porovnání bank podle jednotlivých ukazatelů jako například bilanční suma, kapitálová přiměřenost, počet obchodních míst a čistého zisku. Do praktické části je zahrnuta velikost a vývoj jednotlivých poplatků za konkrétní služby v posledních letech, ceny bankovních balíčků, ale i nejrůznější průzkumy, jako například nejabsurdnější poplatek, který si banky účtují, banka s nejlepším servisem a banka s nejpřehlednějším sazebníkem. Způsob informovanosti klientů o změnách v sazebníků, jak v České republice tak v Německu. Kodexy, které se banky zavázaly dodržovat, aby zlepšily a zkvalitnily služby pro své klienty.
Depozitní obchody bank
ŠTEFKO, Martin
Tato bakalářská práce se zabývá depozitními neboli vkladovými operacemi bank, které jsou poskytovány klientům. Zaměřuje se hlavně na úročení těchto operací a jejich popis v rámci vybraných bank {--} Česká spořitelna, Československá obchodní banka, Komerční banka. Cílem této bakalářské práce je ukázat, jak jsou jednotlivé druhy vybraných depozitních operací úročeny, a zároveň tento úrok vypočítat, aby jeho kalkulace byla srozumitelná a jasná. Dílčím cílem práce je porovnání produktů vypraných bank, a to z hlediska poskytovaných výhod, ale hlavně z hlediska úroku, který je u jednotlivých typů depozitních operací počítán pro úrokové sazby každé ze tří bank.
Srovnání výsledků hospodaření velkých českých bank v letech 2008-2009
Bažanovský, Lukáš ; Dvořák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou výsledku hospodaření a jeho jednotlivých výnosových a nákladových složek. Srovnání je podrobena trojice velkých českých bank. Časově je práce zasazena do období uplynulých dvou let, které vnesly do hospodaření bank mnohé problémy. Cílem je odhalit základní dopady finanční a hospodářské krize do výkazu zisku a ztráty velkých českých bank. Je provedena komparace míry zasažení vybraných finančních institucí a jsou sledovány důsledky negativních událostí s ohledem na výsledek hospodaření. Pozornost je věnována také změnám v objemech a struktuře výnosů na jedné straně a nákladů na straně druhé, jež byly způsobeny probíhajícím krizovým vývojem na světových trzích a zpomaleným růstem domácí ekonomiky.
Ochrana spotřebitele jako klienta banky
Drexlerová, Hana ; Schlossberger, Otakar (vedoucí práce)
Cílem práce je zjistit současný stav ochrany spotřebitele jako klienta banky a porovnat přístup a postupy v ochraně tohoto segmentu dvou různých bank -- České spořitelny a.s. a mBank. První kapitola je věnována problematice ochrany spotřebitele, charakterizuje základní pojmy a uvádí hlavní právní předpisy a angažované subjekty. V dalších kapitolách jsou zkoumány hlavní důvody proč chránit klienta banky a cíle ochrany klienta, základní prvky ochrany klienta - bankovní tajemství, ochrana osobních údajů, informační otevřenost a pojištění vkladů. V poslední kapitole jsou popsány konkrétní problémy klientů a to se zaměřením na jednotlivé produkty banky a porovnány přístupy ČS, a.s. a mBank.
Platební systémy pro mikroplatby
Wirthová, Petra ; Schlossberger, Otakar (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na rozbor současných platebních systémů pro mikroplatby. Jedná se o platební systémy fungující přes internet nebo též i přes mobilní telefon. První část práce je zaměřena na vymezení pojmu platební styk, jelikož platební styk je základem pro pochopení platebních systémů. V návaznosti je zde zmíněn zákon o platebním styku a rozebrány změny, které nastaly s vydáním tohoto zákona v roce 2009. Dále je práce zaměřena na princip, rozbor, popis, druhy účtů, výhody a nevýhody mikroplatebních systémů. Zmíněny jsou i platební systémy již zaniklé.
Měření výkonnosti finančních institucí
Pohanka, Eduard ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na pojem výkonnost a možnosti jejího určení u bankovních institucí. V práci jsou rozlišeny pojmy ziskovost a efektivnost a rozebrány jednotlivé metody jejich kvantifikace. Blíže rozebrány jsou základní koncepce a ukazatele těchto odlišných přístupů, které jsou také ilustrovány na příkladech konkrétních hodnot. Tyto metody jsou posouzeny na základě kritérií jednoduchosti praktické aplikace, vypovídací schopnosti pro jednotlivé skupiny uživatelů a možnosti mezibankovního srovnání.
Segmentace klientů ve vybrané bance
Kačer, Ctibor ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Hamza, Jan (oponent)
Cílem této práce je vytvořit podrobný přehled segmentace zákazníků bankovního sektoru a aplikovat teoretické poznatky na konkrétním praktickém případě, detailněji srovnat přístup zaměstnanců, potažmo banky, ke klientům z jednotlivých segmentů. Jedním z výstupů práce je i konfrontace podrobné analýzy zjištěných faktů s pohledem klienta.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 331 záznamů.   začátekpředchozí301 - 310dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.