Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metodický přístup k zavedení IT podpory metody ATP v malém až středním podniku
Prouza, Marek ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou implementace funkcionality Available to promise v prostředí malého až středního podniku. V první části je zpracována potřebná rešerše pro určení funkčních mechanismů ATP a identifikace klíčových aspektů pro rozhodování o případné variantě implementace v konkrétním podniku. Zohledněny jsou reálné příklady z praxe a metodiky implementace podnikových informačních systémů, které jsou podmínkou pro využívání pokročilých funkcí ATP. Jedna kapitola je věnována technickému řešení problému a podkládající standardizaci. V druhé části práce se věnuji vývoji vlastní metodiky, jejímž cílem je na základě odpovědí na definované otázky určit, jaká varianta implementace ATP funkcionality je pro konkrétní podnik vhodná. Tuto metodiku ověřuji na existujícím podniku, který má tuto funkcionalitu implementovánu, společně s komentářem a rozborem této reálné implementace.
Aplikace řízení změn při implementaci elektronických faktur ve firmě
Knotková, Petra
Ve své bakalářské práci se zabývám využitím oblasti managementu, která se nazývá řízení změn, v procesu zavádění elektronických faktur ve firmě. Cílem bylo aplikování veškerých nabytých poznatků na vybranou společnost. Práce podrobně vymezuje termín řízení změn a zahrnuje typové rozdělení elektronického způsobu přenosu fakturovaných dat, také popisuje jeho výhody a nevýhody oproti fakturo-vání papírovému. Praktická část se opírá o řízený rozhovor se zaměstnancem vy-brané společnosti. Práci završuje vyčíslení nákladů, které společnost musí vyčlenit a taktéž úspory, jež vybrané řešení přináší.
Výhody a nevýhody elektronické fakturace
Nováková, Markéta
Nováková, M. Výhody a nevýhody elektronické fakturace. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce pojednává o výhodách a nevýhodách elektronické fakturace. Hlavním cílem práce je definovat výhody a nevýhody elektronické fakturace a provést komparaci s papírovou formou fakturace. Vlastní práce je zaměřená zejména na konkretizaci rozdílů finančních a časových nákladů u obou forem fak-turace v praxi. Dále jsou zde popisovány rozdíly ve formě archivace, přenosu dat a ve způsobu plateb. Pro analýzu byly použity sekundární i primární data.
Nové technologie v obchodním podnikání
DAŇKOVÁ, Anna
Předmětem bakalářské práce Nové technologie v obchodním podnikání je popis vývoje obchodu, nových technologií v obchodě, podrobná analýza vybraných technologií. A zhodnocení výhod a nevýhod a formulace doporučení. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu, maloobchodu a nových technologií. V druhé části jsou pak získané teoretické poznatky dané problematiky aplikovány v rámci konkrétního výzkumu v Českých Budějovicích.
Využití technologických inovací u vybraného podniku maloobchodu
PENIAŠTEKOVÁ, Gabriela
Tato diplomová práce navazuje a volně rozvíjí mou práci bakalářskou, jejímž tématem byly ?Nové technologie v obchodním podnikání?. Na rozdíl od práce bakalářské, která byla jen teoreticky zaměřená, jsem využití vybraných a zde analyzovaných technologií konzultovala přímo se zástupcem společnosti TESCO Stores ČR, a. s. a diplomová práce již obsahuje konkrétní informace o využívání vybraných technologií tímto maloobchodním řetězcem. Technologie pro svou práci jsem vybrala na základě témat, které zazněly na Retail Summitu v roce 2011. Věnovala jsem se možnostem využití m-commerce a e-commerce. Popsala jsem inovaci v oblasti EDI, která tuto technologii zpřístupní i malým firmám. Dále jsem analyzovala využití dnes již hojně rozšířené samoobslužné pokladny a také se zabývala technologiemi, které ještě nejsou v našich obchodech běžně využívané, jsou teprve ve fázi vývoje a testování. Jsou jimi RFID, NFC a LCD cenovky.
Nové technologie v obchodním podnikání
PENIAŠTEKOVÁ, Gabriela
Tématem této bakalářské práce jsou "Nové technologie v obchodním podnikání". Stanovené hypotézy jsou zaměřeny na technologie používané v maloobchodě a velkoobchodě a srovnání využívání těchto technologií v rámci uvedených oblastí v České republice a ekonomicky vyspělejších státech Evropy. Z těchto technologií jsem vybrala tři a jimi se podrobněji zabývala. Jedná se o elektronické obchodování (E-business), EDI (Electronic Data Interchange) a RFID (Radio Frequency Identification).
Cost-benefit analýza IS/ICT pro podporu logistických procesů ve výrobní firmě
Hlávková, Tereza ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Stránský, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou efektivnosti IS/ICT v podnicích. Na začátku teoretické části jsou vysvětleny základní termíny informatické disciplíny. Dále je popsána aplikace pro podporu základních logistických procesů v podnicích (ERP) a aplikace umožňující elektronickou výměnu dat mezi podniky (EDI). Závěr teoretické části se věnuje analýze efektivnosti investic do IS/ICT. V praktické části je popsán základní logistický proces výrobního podniku se zaměřením na aplikaci IS/ICT. Poté je provedena analýza nákladů vzniklých zadáním chybného údaje do informačního systému. Následuje výpočet úspory nákladů zavedením technologie EDI pro přijímání objednávek ve výrobním podniku.
Řízení obchodních procesů v automobilovém průmyslu
BAMBASOVÁ, Jitka
Pojem obchodní procesy v sobě zahrnuje mnoho činností. Bakalářská práce je proto zpracována na základě Porterova modelu, který je použit jako schéma při pohledu na vybraný podnik. Dura Blatná vyrábí komponenty pro světově známé a uznávané automobilové společnost jako Ford, Audi, BMW, VW, ale také pro tuzemského největšího výrobce vozů Škoda Auto Mladá Boleslav. Podnik využívá moderní technologie, zavádí moderní způsoby řízení a je zaměřen na týmovou práci. Vyrábí ve vysoké kvalitě a je šetrný k životnímu prostředí. Automobilový průmysl patří k odvětvím s velmi ostrou konkurencí. Proto Dura samozřejmě má současné konkurenty a lze očekávat určité ohrožení od potenciální konkurence. Přesto má podnik silnou pozici na trhu. V případě výroby karosářských komponentů nelze hovořit o substitutech a komplementech v pravém slova smyslu. Zákazníci si často diktují požadavky a mají tak značnou vyjednávací sílu. Podnik má celou řadu dodavatelů. Část odběratelsko{--}dodavatelských vztahů v podniku určuje mateřská společnost v Německu v Plettenbergu. Navrhované zlepšení se týká zavedení komunikace prostřednictvím EDI ve více odběratelsko{--}dodavatelských procesech. Zcela jistě tento typ komunikace přinese řadu pozitiv, především rychlejší, přesnější a efektivnější procesy, následované zvýšenou konkurenceschopností podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.