Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 272 záznamů.  začátekpředchozí270 - 272  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku
Kubíčková, Magda ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zpracovat základní teoretická východiska marketingového řízení. Tyto zpracované teoretické poznatky aplikovat na konkrétní podnik a provést analýzu marketingového řízení. Řízení vybraného podniku zhodnotit a podat návrhy na opatření vedoucí ke zlepšení situace.
Vývoj regulace finančního trhu a dohledu nad ním se zaměřením na Českou republiku.
Kubrychtová, Romana ; Ježek, Tomáš (vedoucí práce) ; Rybáček, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou regulace a dohledu nad finančním trhem v České republice. Úvodní část stručně popisuje finanční trh a hlavní rysy českého finančního trhu. Následující čtyři kapitoly hodnotí hlavní kroky ve vývoji dohledu a též jeho klíčové nedostatky. Předešlé čtyři kapitoly jsou rozděleny podle hlavních segmentů finančního trhu, jimiž jsou kapitálový trh, bankovní trh, pojistný trh a trh družstevních záložen. Z důvodu aktuální světové ekonomické situace, nastíním také problematiku americké hypotéční krize, která zapříčinila současné turbulence na finančních trzích. Poslední kapitola se podrobněji věnuje integraci dohledu nad finančním trhem. V České republice přicházely v úvahu čtyři varianty institucionálního uspořádání integrovaného dohledu, jež jsou v mé práci též hodnoceny. Na základě převažujících výhod vyhrála varianta tzv. plná integrace do centrální banky. Jeden z cílů mé diplomové práce je vyhodnotit, zda je tato integrace dohledu pro Českou republiku příznivá a zda přinese lepší výsledky než při dřívějším sektorovém uspořádání dohledu.
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve firmě Rodenstock ČR s.r.o
Toušová, Kateřina ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí se firma bez dokonale zvládnutého marketingového řízení neobejde. Její úspěch již tedy nezávisí jen na dokonalém výrobku, ale stále častěji na důkladně propracovaném marketingovém plánování, realizaci a kontrole. A to jsou právě tři složky marketingového řízení, které jsou mezi sebou úzce propojeny. Výsledkem tohoto procesu je poté marketingový plán, který firmě pomáhá dosáhnout vytyčeného cíle.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 272 záznamů.   začátekpředchozí270 - 272  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.