Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí27 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové strategie kosmetických firem na trhu České republiky
Dvořáčková, Barbora ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Týra, Karel (oponent)
Diplomová práce analyzuje situaci na českém kosmetickém trhu, definuje hlavní hráče na trhu, jejich strategie, hlavní značky a produkty v jednotlivých kategoriích kosmetiky. Odkrývá potenciální cílové skupiny pro jednotlivé oblasti trhu, které na základě kvalitativního výzkumu dále charakterizuje dle jejich nákupního a spotřebního chování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí27 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.