Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 287 záznamů.  začátekpředchozí254 - 263dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Proces rozhodování voličů v prvních evropských volbách
Seidlová, Adéla
Tisková zpráva analyzuje deklarovaný počet voličů pro první volby do Evropského parlamentu na konci května 2004 a důvody, pro které se lidé rozhodují, kterou stranu v těchto volbách budou volit. Tyto důvody jsou respondentům předkládany jak komparativně s rozhodováním v národních volbách, tak i specificky právě pro evropské volby. Na závěr je analyzováno volební rozhodování nad volebními lístky.
Rozložení sil v radě Evropské Unie - důsledky vstupu středoevropských zemí
Levínský, R. ; Silárszky, Peter
Cílem studie je zhodnotit voličskou sílu členských států EU po vstupu zemí Střední a Východní Evropy.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sušenek a oplatek
Mihoková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kopáčková, Lenka (oponent)
Cílem práce je analyzovat kupní chování spotřebitelů na trhu sušenek a oplatek, nalézt specifika a zmapovat využití prodejních kanálů. První část je věnována teoretickému aparátu, který pomůže pochopit spotřebitelovy predispozice, životní styl a průběh kupního rozhodovacího procesu v obecné rovině. Druhá část je zaměřena na samotný trh sušenek a oplatek a současnou situaci. Třetí praktická část se zabývá výsledky marketingového výzkumu spotřebitelů v oblasti sušenek a oplatek.
Racionalita v ekonomické teorii - základní pohledy a problémy
Merta, Jonáš ; Sirůček, Pavel (vedoucí práce) ; Džbánková, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá problémem přístupu teoretické ekonomie k předpokladu racionality ekonomických subjektů. Představuje tradiční koncept homo oeconomicus, jeho kritiku i koncepty alternativní.
Analýza různých forem zajišťování ICT služeb
Šebesta, Michal ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Klíma, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou různých forem zajišťování ICT služeb z pohledu zákaznické organizace. V úvodní části shrnuje současné výzvy IS/ICT pro byznys, teoreticky vymezuje současný stav oblasti sourcingu a ICT služeb, a zmiňuje související oblasti této problematiky, tedy podnikovou architekturu, řízení informatiky a oblast systémové integrace. Hlavní část práce se zabývá analýzou oblastí ovlivňujících rozhodování o sourcingu ICT služeb, přičemž výstupy této analýzy shrnuje a dále rozvíjí formou vytvoření rámce pro rozhodování o sourcingu ICT služeb. Práce shrnuje v tomto frameworku důležitá kritéria výběru formy a konkrétních variant zajištění aplikačních služeb. Prezentuje předpoklady využití tohoto přístupu a také jeho omezení. Následně předkládá průzkum a zhodnocení některých aplikačních služeb na trhu SaaS, které by mohly být zajímavé z hlediska využití v podnicích. Závěrem práce uvádí zjednodušenou případovou studii, na které praktickou formou demonstruje myšlenkové směry nutné při využití vytvořeného frameworku.
Analýza postavení značky Volkswagen na trhu nových aut v ČR.
Vorobev, Vitaly ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Skočdopolová, Veronika (oponent)
Cílem diplomové práce je použití různých metod vícekriteriálního rozhodování v realitě, konkrétně zhodnocení postavení značky Volkswagen na trhu nových aut v ČR, jak si zde stojí v porovnání s ostatními konkurenčními producenty. Dalším cílem, bylo posloužit subjektům, kteří zamýšlí pořídit si auto. Úkolem bylo uspořádat auta v každé z 10 tríd podle výsledků jednotlivých metod. Zaměřil jsem se hlavně na auta značky Volkswagen. Ve své analýze používám metody WSA, TOPSIS a ELECTRE III. K výpočtům jsem využil MS Excel a program SANNA.
Vícekriteriální rozhodování o investicích do reklamy v ČR
Šícha, Jaroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Saitz, Lukáš (oponent)
Obsahem této diplomové práce je sestavit matematický model, který dokáže pomoci marketingovým pracovníkům s rozhodnutím, do kterého média investovat přidělené rozpočty na propagaci jejich zboží a služeb, neboli přeformulovat rozhodnutí o volbě vhodného komunikačního kanálu na matematický model, pomocí vhodných metod nalézt optimální řešení a to doporučit marketingovým pracovníkům. Práce obsahuje popis jednotlivých komunikačních kanálů (televiza, rádio, tisk a internet), samotný matematický model s třemi kriteriálními funkcemi (zásah, effectivness index a subjektivni hodnoceni médií rozhodovatelem) a výpočet pomocí metody cílového programování a metody STEM. Dále práce obsahuje příklad z praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 287 záznamů.   začátekpředchozí254 - 263dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.