Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 267 záznamů.  začátekpředchozí218 - 227dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv expanze obchodní firmy na její logistiku
Mihalko, Jakub ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Tématem mé diplomové práce je vliv zahraniční expanze na logistiku obchodní firmy. Jelikož je logistika soubor rozličných činností, práce pojednává o výrobě, dopravě, skladování a přepravě produktů od výroby až po konečného zákazníka. Nesmíme zapomenout, že logistika není jen fyzický tok zboží a materiálu, ale také tok informací, se kterými se musí každá organizace naučit pracovat.
Analýza maloobchodní sítě v Pardubicích
Hanousek, Jiří ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na maloobchodní síť s potravinami. Poskytuje přehled o stávající situaci ve městě Pardubic a hodnotí možnosti založení nové prodejny.
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
VYŽRALOVÁ, Zuzana
Cílem bakalářské práce je zhodnotit spokojenost zákazníka vybrané maloobchodní jednotky s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem po provedených stavebních úpravách a změnách vnitřního uspořádání v prodejně. Vyhodnocení spokojenosti zákazníka bylo provedeno na základě dotazníkového šetření. Po zjištění nedostatků v prodejní jednotce, které vyplynuly z dotazníkového šetření, byl vytvořen návrh opatření.
Optimalizace logistického systému obchodního řetězce Globus
ČÍŽKOVÁ, Zdeňka
Diplomová práce byla zaměřena na analýzu logistického systému daného subjektu z hlediska materiálových a informačních toků. Po deskripci kritických faktorů byla navržena opatření pro zajištění optimalizace celého systému z hlediska úrovně logistických služeb a logistických nákladů.
Systém řízení a konkurenceschopnost maloobchodu
PIHEROVÁ, Jitka
Diplomová práce na téma Systém řízení a konkurenceschopnost maloobchodu se zaměřuje na systém řízení, spokojenost zákazníků, vztahy s dodavateli a odběrateli a analýzu konkurence firmy Jana Vohryzková, která používá obchodní název: Vítěz, prodejna sportovních pohárů a trofejí. První část se zabývá teoretickým základem nutným k vypracování analýzy konkurence, vztahů k zákazníkům, dodavatelům a odběratelům. Druhá část se věnuje charakteristice maloobchodu, analýze vztahu s dodavateli a odběrateli, systému péče o zákazníky, spokojenosti zákazníků a analýze konkurence. Charakteristika maloobchodu je změřena na vývoj firmy, dispoziční řešení prodejní jednotky, zařízení prodejní jednotky, šíři sortimentu a prodej zboží. Firma se zabývá prodejem v klasickém i v internetovém obchodě. Tržby z e-shopu tvoří 58% celkových tržeb a tržby na prodejně 42% celkových tržeb. Analýza konkurence je tedy rozdělena na dvě části: analýza konkurence obchodu a analýza konkurence internetového obchodu. Součástí práce jsou dotazníková šetření zaměřená na spokojenost zákazníků obchodu a spokojenost zákazníků e-shopu. Tyto dotazníky zákazníci vyplňovali v období šesti měsíců. V této době navštívilo obchod 62 zákazníků, z nichž 47 dotazník vyplnilo. Dotazník tedy vyplnilo 75,81% zákazníků. Z celkového počtu 76 přijatých internetových objednávek, byl dotazník vyplněn 58 zákazníky. Tento dotazník vyplnilo 76,32% zákazníků e-shopu. Výstupem diplomové práce jsou návrhy na udržení a zlepšení konkurenční pozice firmy na trhu a zvýšení spokojenosti zákazníků obchodu i internetového obchodu.
Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce
KALUSOVÁ, Monika
Předmětem bakalářské práce Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce je zkoumání a analyzování prostředí, ve kterém maloobchodní řetězec působí, a zhodnocení finanční situace podniku. Zároveň se vybraný maloobchodní řetězec porovná s vybranou odvětvovou konkurencí. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu a maloobchodu. V druhé části jsou pak získané teoretické poznatky aplikovány v rámci situační analýzy na společnost Tesco plc.
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
BRATHOVÁ, Jaroslava
Cílem bakalářské práce je zjistit míru spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem a na základě analýzy navrhnout opatření na zlepšení. Informace byly získány dotazováním a osobním pozorováním v prodejně. Následně byla data zpracována a vyhodnocena.
Analýza podpory prodeje ve vybrané maloobchodní prodejně
HUMPOLCOVÁ, Michaela
Moje práce je zaměřena na podporu prodeje v maloobchodní prodejně. Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit stávající situaci podpory prodeje ve vybrané maloobchodní prodejně a na základě provedení analýzy současné situace podpory prodeje v tomto obchodě navrhnout případná opatření na zlepšení.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - českokrumlovská část mikroregionu Pomalší
JANEČEK, Roman
Hlavním cílem bakalářské práce bylo popsat vybraný mikroregion se zaměřením na danou oblast komerčních služeb, provést situační analýzu a vymezit předpoklady rozvoje komerčních služeb v dané oblasti. Charakteristika mikroregionu byla provedena ze sekundárních zdrojů. Primární data byla získána z dotazníkového šetření prováděného mezi podnikatelskými subjekty, které v lokalitě působí, dále z řízených rozhovorů se starosty obcí a vlastním pozorováním v dané oblasti. Ze získaných údajů následovala situační analýza. Konečným výstupem mé bakalářské práce bylo navrhnout předpoklady rozvoje komerčních služeb v této části mikroregionu Pomalší.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - Dobrovolné sdružení měst a obcí Pomalší
JIRKAL, Stanislav
Má bakalářská práce je zaměřena na předpoklady rozvoje komerčních služeb v českobudějovické části mikroregionu Pomalší. Za pomoci sekundárních dat byl sestaven literární přehled a popsán mikroregion. Pro získání potřebných primárních dat byl proveden marketingový výzkum formou dotazování u subjektů poskytujících komerční služby a formou řízených rozhovorů se starosty obcí mikroregionu. Poté byla provedena situační a SWOT analýza. Na základě dat zjištěných marketingovým výzkumem, situační a SWOT analýzou byly vymezeny předpoklady rozvoje komerčních služeb v českobudějovické části mikroregionu Pomalší.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 267 záznamů.   začátekpředchozí218 - 227dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.