Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza struktury návštěvníků hudebních festivalů a návrh nového projektu
ŠERPÁN, Adam
Diplomová práce analyzuje strukturu návštěvníků předních českých multižánrových hudebních festivalů a v návaznosti na toto řeší problémy spojené s komunikačním mixem konkrétního festivalu a další dílčí problémy spojené se samotným marketingovým mixem festivalu. Vedlejším cílem práce je návrh realizace multižánrového hudebního festivalu v Českých Budějovicích. Pro práci je zásadní, že hudební festivaly jsou zde chápány jako produkt cestovního ruchu - služba - nehmotný produkt, a proto je zde kladen apel na maximálně efektivní komunikaci se zákazníkem - návštěvníkem.
Pěvecké sbory města Jihlavy
SEDLÁKOVÁ, Jana
Tato diplomová práce se zabývá problematikou pěveckých sborů města Jihlavy. Zahrnuje celkem dvě části, první část se zabývá historií sborového zpěvu a hudbou v Jihlavě, jejíž součástí je mistrovský zpěv, jihlavská hudba po třicetileté válce a s nimi související historie města. V druhé časti jsou popsány mezinárodní hudební festivaly MAHLER JIHLAVA, Festival sborového umění a současné pěvecké sbory všech typů, které v Jihlavě veřejně vystupují. Tato část rovněž obsahuje dotazy položené jihlavským sbormistrům, týkající se jejich pěveckých sborů a hudebních festivalů, zvláště pak Festivalu sborového umění, který je jedním z nejvýznamnějších celostátních festivalů a se současnými pěveckými sbory v Jihlavě se v této práci částečně prolíná. Cílem diplomové práce je zjistit, do jaké míry ovlivňuje FSU sborový život města Jihlavy.
Animace hudby se zaměřením na marketing a PR hudebnich festivalů
Motlová, Monika ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Obsahem bakalářské práce je animace hudby a analýza jejího konkrétního nástroje, kterým je marketing a PR. Z hudebního umění se práce zaměřuje na hudební festivaly vážné hudby. V praktické části jsou zkoumány jednotlivé části marketingu jako SWOT analýza, marketingový mix u dvou hudebních festivalů konajících se v České republice. Jedná se o Mezinárodní operní festival Smetanova Litomyšl a Mezinárodní festival duchovního umění Svatováclavské slavnosti. V závěru práce je zhodnocena úloha animace a porovnán marketing obou festivalů.
Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest
Jamníková, Lucie ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest" se zabývá problematikou médií a mediální komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako komunikace a média a stručně se věnuje jejich vývoji. Zejména se však práce soustředí na propagaci jako jednu z forem mediální komunikace. Hlavní zásady úspěšné propagace a její nástroje jsou poté aplikovány na část praktickou, která se zaměřuje na analýzu konkrétní mediální kampaně festivalu Sázavafest, a to chronologicky od přípravné fáze až po její vyhodnocení. Práce neopomíná vymezit hlavní cílové skupiny festivalu a cíle kampaně obecně. V závěru práce jsou zformulovány vlastní návrhy na zefektivnění celé mediální kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.