Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,993 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Parfusová, Zuzana
Bakalářská práce se zabývá stávajícím marketingovým mixem vybrané společnosti poskytující služby. Jejím cílem je zpracování návrhů ke zlepšení využívání jednotlivých prvků marketingového mixu. Teoretická část vychází z odborné literatury a vysvětluje základní pojmy týkající se sledované problematiky. Praktická část je zaměřená na charakteristiku společnosti, analýzu stávajícího rozšířeného marketingového mixu, analýzu makroprostředí a mikroprostředí. V této části jsou také shrnuty silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Dále je provedeno dotazníkové šetření. Na základě výsledků dotazníkového šetření a jednotlivých analýz jsou zpracovány návrhy a vyčísleny jejich hlavní nákladové položky.
Marketingová komunikácia vybraného ubytovacieho zariadenia
Gorelová, Natália
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací hotelu Lesná. Práce obsahuje identifikaci hotelu z pohledu marketingového mixu, včetně určení jeho cílové skupiny. Na základě toho byla vypracovaná analýza prostředí hotelu a SWOT analýza. Na závěr byl zpracovaný návrh na zlepšení výstupu hotelu v oblasti marketingové komunikace. Návrh je doplněný o rozpočet jednotlivých nákladových položek a o grafické znázornění některých prvků marketingové komunikace.
Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik z oblasti gastronomie
Gavendová, Tereza
Gavendová, T. Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik z oblasti gastronomie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se zabývá návrhem nové marketingové strategie pro restauraci Pizzerie U Martina s.r.o. V první části práce se nachází literární rešerše, obsahující základní pojmy týkající se zvoleného tématu. Druhá část práce obsahuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. Faktory vnějšího prostředí jsou zjišťovány pomocí SLEPT analýzy. Složky vnitřního prostředí jsou zkoumány pomocí rozšířeného mixu 7P. Dále byl proveden dotazníkový výzkum mezi stávajícími zákazníky a potenciálními zákazníky pizzerie. Pro zjištění poznatků z fungování podniku byly provedeny rozhovory s některými zaměstnanci. K dalšímu zkoumání byl použit rozhovor s majiteli podniku. Z výsledků předchozích šetření je sestavena SWOT matice. Výsledkem je tedy návrh strategií, které by měli pomoci podniku se udržet na trhu a rozvíjet se ve svém oboru a udržet si postavení v konkurenčním prostředí.
Koncept marketingové strategie podniku pro zvýšení ekonomických ukazatelů vybrané nábytkářské společnosti
Košatka, Jaroslav
Bakalářská práce se zabývá současným stavem marketingové strategie společnosti IKEA a jeho zlepšení. Na základě analýzy marketingového mixu společnosti IKEA obecně, s důkladným rozborem jedné z jeho složek, konkrétně místa distribuce, bakalářská práce navrhuje zlepšení právě pro tuto složku marketingového mixu. Metodou pro analýzu chování zákazníků na obchodním domě IKEA Brno bylo jejich přímé sledování, jehož výsledky slouží pro další práci. Na základě právě těchto výsledků bylo, s přihlédnutím na již provedené analýzy od jiných autorů, které se zabývají chováním zákazníků v obchodních centrech, nebo nákupních domech, navrženo několik podnětů, které by vylepšili jednu ze složek marketingového mixu a tím potencionálně zvýšili ekonomické ukazatele společnosti IKEA.
Chování spotřebitele při nákupu pobytových zájezdů do zahraničí
Gulisová, Dominika
Gulisová, D. Chování spotřebitele při nákupu pobytových zájezdů do zahraničí. Diplo-mová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících nákupní chování spo-třebitele při nákupu pobytových zájezdu do zahraničí. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro cestovní kanceláře a cestovní agentury ke zvýšení efektivnosti marketin-gové komunikace a celkové nabídky a prodeje produktů zaměřených na dovolenou v zahraničí. K naplnění těchto cílů je v práci proveden sekundární a primární výzkum. V rámci primárního výzkumu je provedeno dotazníkové šetření a výsledky jsou vyhodno-ceny pomocí statistického programu. Na základě získaných výsledků jsou navržena řešení pro cestovní kanceláře a cestovní agentury, která jsou zaměřena primárně na online pro-středí, konkrétně na využití influencer marketingu a dalších sociálních sítí, které jsou v dnešní době velmi populární. Mezi další návrhy je zařazen věrnostní program k získání loajality zákazníků nebo širší nabídka akčních balíčků.
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Sedláková, Dominika
Sedláková, D. Návrh marketingové strategie vybraného podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro rodinný vinařský podnik Tokaj Macik Winery s.r.o. Práce se skládá ze dvou částí, a to literární rešerše a na ni navazující vlastní práce. První část je zaměřena na objasnění teoretických poznatků, potřebných k přiblížení zkoumaného problému a vytvoření návrhu marketingové strategie. Proces tvorby konkrétního návrhu je obsažen v druhé části práce, k čemuž jsou prakticky využity získané poznatky. Na základě provedení marketingového mixu, analýz vnitřního a vnějšího prostředí a vyhodnocení kvantitativního výzkumu, byly důležité faktory související s podnikem shrnuty v SWOT analýze. Výstupem práce je finální návrh marketingové strategie pro vinařství, doplněný o kalkulaci jednotlivých nákladových položek.
Návrh marketingové strategie vybraného startupového projektu
Eichlerová, Nikola
Eichlerová, N. Návrh marketingové strategie pro startupový projekt. Brno: Mende-lova univerzita v Brně, 2020. Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vhodné marketingové strategie a online komunikační strategie pro startupový projekt Future Leaf. Teoretická část je za-měřena na vymezení základních pojmů a definic, které jsou potřeba k pochopení dané problematiky. V praktické práci byl představený startup. Za pomoci hloub-kového rozhovoru s majitelem firmy, dotazníkového šetření na vybraný segment a SEO analýzy webové stránky byla navrhnuta doporučení, reklamní kampaně a rozpočet s časovým harmonogramem pro startup. Práce byla zakončena návrhem pro ověření efektivnosti doporučených změn.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,993 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.