Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cereální výrobky a jejich význam ve výživě
NOVOTNÁ, Jitka
Práce se zabývá průzkumem informovanosti veřejnosti ohledně základních znalostí cereálií a jejich konsumace. Teoretická část popisuje složení cereálií a jejich využití pro lidskou výživu. Dále se zabývá nutriční hodnotou cereálií a zdravotními aspekty konzumace cereálií. Mimo jiné k důležitým částem této práce patří označování výrobků z obilovin, důležité pro orientaci na trhu a cereálie v prevenci civilizačních chorob. K této práci byl udělán průzkum informovanosti veřejnosti ohledně základní znalosti cereálií a jejich konsumace. Stěžejní myšlenkou je zjistit jaká je informovanost veřejnosti a přispět k jejímu zvyšení. Dotazníkovou metodou bylo zjištěno, že informovanost veřejnosti je u lidí s pravidelnými pohybovými aktivitami vyšší než u lidí bez pohybových aktivit. Že ženy konsumují v průměru více cereálií než muži a že informovanost veřejnosti a konsumace cereálií s věkem nestoupá. K závěrům práce byl vytvořen osvětový leták ve kterém byly shrnuty podstatné informace ohledně cereálií a jejich konsumace.
Struktura nabídky a cenové relace cereálních biopotravin ve vybraném regionu ČR
JIŘÍKOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce bylo vyhodnotit strukturu nabídky cereálních biopotravin ve městě Sušice (okres Klatovy). Srovnána byla nabídka cereálních biopotravin v různých typech obchodů (supermarket: Billa, Albert, Penny, Lidl, Coop a Tesco; specializovaný bioobchod: Meduňka). Zhodnoceny byly cenové rozdíly mezi vybranými ekologickými a adekvátními konvenčními cereálními biopotravinami. Průzkum probíhal během šesti měsíců od listopadu 2011 do března 2012. Celkově bylo zjištěno 82 cereálních biopotravin. Nejvíce jich bylo dostupných v bioobchodě Meduňka (37). Cenové rozdíly cereálních biopotravin a konvenčních potravin byly značné. Například u müsli tyčinek a rýžových chlebíčků bylo průzkumem zjištěno, že ceny biopotravin jsou vyšší o 50 až 100 %. Pokud bychom si ve všech prodejnách v Sušici zakoupili od každého biovýrobku, který má i adekvátní konvenční výrobek jeden kus, zaplatili bychom za celý nákup 1 152 Kč. Za srovnatelné konvenční výrobky bychom zaplatili 760 Kč. ?Bionákup? by náš rozpočet zatížil o 76 % více, než konvenční nákup. Z vysledků také bylo zřejmé, že na celostátní úrovni deklarovaná nabídka biopotravin nebyla v Sušici dostupná.
Marketingová strategie firmy Emco při vstupu na zahraniční trhy
Zikmundová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Marečková, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Emco při vstupu na zahraniční trhy. Společnost Emco je známá jako výrobce cereálních produktů a distributor značkových zahraničních potravin. Tato práce v krátkosti představuje firmu Emco a podává charakteristiku trhu cereálních výrobků. Těžiště práce spočívá ve zhodnocení marketingové strategie, resp. marketingového mixu firmy. V návaznosti na marketingovou strategii následují kapitoly zabývající se marketingovým výzkumem, strategickým plánováním a SWOT analýzou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.