Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 222 záznamů.  začátekpředchozí191 - 200dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza kupního chování spotřebitelů
Ježdíková, Renata ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu kupního chování spotřebitelů na trhu s nábytkem a bytovými doplňky. V úvodní části je definováno kupní chování. Jsou zde popsány kulturní, sociální, personální a psychologické faktory, které při rozhodování spotřebitele ovlivňují, a fáze kupního rozhodovacího procesu. V dalších kapitolách je uvedena charakteristika českého spotřebitele, specifické metody prodejců nábytku a zhodnocení trhu s nábytkem v České republice. Poslední kapitola je věnována výsledkům dotazníkového šetření, týkajícího se nákupního chování spotřebitelů na trhu s nábytkem a bytovými doplňky.
Analýza komunikačního mixu společnosti IKEA Česká republika
Wotřelová, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hais, Libor (oponent)
Má práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu jedné z předních nábytkářských společností v České republice -- IKEA Česká republika. Tato společnost má v České republice dlouholetou tradici a vysoké povědomí o značce mezi širokou veřejností. Cílem této práce je nejdříve prozkoumat teoretická východiska marketingové komunikace, zmapovat nábytkářský trh v České republice a charakterizovat konkurenci. Dále se práce věnuje analýze komunikačního mixu společnosti a výzkumu o vnímání marketingové komunikace společnosti. Nakonec se práce věnuje zhodnocení marketingové komunikace společnosti a případnému navržení nápadů na její vylepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 222 záznamů.   začátekpředchozí191 - 200dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.