| |
|
Portfolio management institucionálních investorů se zaměřením na penzijní fondy a pojišťovny
Přecechtěl, Dušan ; Málek, Jiří (vedoucí práce) ; Witzany, Jiří (oponent)
Práce porovnává základní přístupy a možnosti v řízení portfolií aktiv institucionálními investory, přičemž se zaměřuje zejména na penzijní fondy a pojišťovny. V jednotlivých kapitolách se nejprve věnuje omezením, na něž portfolio manažeři naráží při umisťování prostředků uvedených finančních institucí. Dále přibližuje třídy aktiv, tradiční i alternativní, do nichž je možné investovat volné prostředky, s nimi spojená rizika a nástroje pro jejich měření. Podrobně rozebrány jsou základní přístupy pro správu portfolia: Benchmarking, ALM a Risk budgeting. V závěru jsou uvedeny nejpoužívanější investiční strategie pro řízení části portfolia s dodatečnými požadavky na riziko nebo výnos.
|
| |
|
Marketingová strategie vybrané společnosti
Hudos, Radek ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií. V teoretické části je kladen důraz na plánovací etapu strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na deskripci situace vybrané společnosti. Následuje podrobná marketingová situační analýza a samotné navržení marketingové strategie v rozdělení na čtyři dílčí strategie - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační.
|
|
Návrh systému Balanced Scorecard pro sdružení Mamma Help
Tureček, Michal ; Uhrová, Inka (vedoucí práce) ; Drexlerová, Jana (oponent)
V teoretickém oddílu práce jsou popsány základy metody Balanced Scorecard. Následuje obecný popis neziskového sektoru a transformace BSC do podmínek tohoto sektoru. Praktická část popisuje sdružení Mamma HELP, pro které je vytvořena SWOT analýza a následně komplexní návrh systému BSC ? strategické cíle, měřítka a strategické akce. Práce obsahuje možná vylepšení organizace a je zakončena strategickou mapou.
|
|
Marketingová strategie asistenční společnosti Europ Assistance
Šobrová, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fuchs, Vladimír (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii asistenční společnosti Europ Assistance, na tomto konkrétním příkladu uvést specifika marketingu služeb a nalézt odpověď na otázku, čím je navíc odlišný marketing společností poskytujících asistenční služby. Diplomová práce obsahuje charakteristiku služeb, popisuje odvětví asistence a jednotlivých forem asistenčních služeb. Dále prezentuje hlavní firmy na trhu asistence. V hlavní části se zaměřuje na prezentaci a historii společnosti Europ Assistance, její novou strategii a její promítnutí do regionální organizace společnosti, jejích aktivit a proměně firemní identity společnosti.
|
| |
|
Zhodnocení strategie podniku Vodafone Czech Republic a. s.
Benda, Tomáš ; Středová, Ivana (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Předmětem práce je deskripce společnosti Vodafone Czech Republic a. s. a činností, jimiž se zabývá, a provedení strategické analýzy podniku za použití osvědčených analytických modelů se syntézou v rámci SWOT analýzy odhalující strategicky nejvýznamnější faktory působící uvnitř i vně společnosti. Završením práce jsou pak návrhy strategických typů vhodných pro aplikaci na základě doporučení vyplývajících z teoretických přístupů i manažerské praxe.
|
| |
| |