Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 182 záznamů.  začátekpředchozí179 - 182  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Doteky
TŘEŠKOVÁ, Marie
Praktická část diplomové práce je tvořena volným cyklem obrazů s názvem {\clqq}Doteky``. Jedná se o 5 figurativních maleb středního a většího formátu, vytvořených akrylovými barvami na plátně. Spojujícím motivem celého cyklu je princip zrcadlení, který se odráží i ve stejnojmenném názvu podtitulu diplomové práce. Významný je ve smyslu symboliky jak výběr jednotlivých dílčích motivů, tak zejména barevnost obrazů. Inspirativně cyklus vychází z četby knihy Zlatý věk od současného českého spisovatele Michala Ajvaze. Písemná část diplomové práce čtenáře především blíže seznamuje s tématem cyklu a jednotlivými motivy a popisuje umělecký záměr, symboliku, barevnost, způsob malby obrazů a použitý materiál.
How joint reflection could contribute to develop teacher's professionalism
Macháčková, Jana
The paper deals with one of the ways, how to use joint reflection for preparing student-teachers. The contribution indicates possible procedure how to practice qualified pedagogical reflection to contribute to the enhancement teacher's professionalism.
Francie a Spojené státy americké: devatenácté století ve stínu dvou revolucí
Raková, Svatava
Příspěvek zkoumá obraz americké revoluce v evropských intelektuálních kruzích na konci 18. a počátkem 19. století. Dále sleduje vliv francouzské revoluce a zejména jakobínské diktatury na hodnocení vývoje v USA.
Automatické vyhodnocování studentských úloh
Oraný, Vladimír ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Necelých sedm set studentů nastupuje každým rokem na Vysokou školu ekonomickou v Praze (VŠE), aby se zde učili informatice. Každý z nich musí na úvod absolvovat dva navazující předměty týkající se programování -- Základy programování a Základy softwarového inženýrství. Oba kurzy žádají poměrně mnoho výstupů, ať již dílčího (domácí úkoly), nebo komplexnějšího rázu (semestrální práce), které musí vyučující řádně vyhodnocovat. Zejména hodnocení úvodních úkolů má pracný, ale rutinní charakter, což z nich dělá vynikající kandidáty na automatizaci. Cílem této práce je navrhnout nejvhodnější způsob, jak této automatizace dosáhnout. Jelikož problém s velkokapacitními kurzy trápí univerzity po celém světě, existuje již řada řešení, jak automatizovat vyhodnocování úkolů v programování. První dvě kapitoly této práce se shrnují snahu nalézt ty nejzajímavější z nich a představit je českému publiku. Protože nalezené systémy dosahují vysoké míry sofistikovanosti, nicméně nepodporují testy implementace využívané na VŠE, věnuje se zbytek práce místo tvorby vlastního systému tvorbě frameworku, který by umožnil tento nedostatek překonat. Zmiňovaný framework nazvaný Duckapter zjednodušuje práci s reflexí v jazyce Java a je volně dostupný jako knihovna na stránkách projekt http://code.google.com/p/duckapter. Pomocí něj mohou vyučující snáze zahrnovat testy implementace do (jednotkových) testů chování, které jsou běžnou součástí systémů pro vyhodnocování studentských úloh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 182 záznamů.   začátekpředchozí179 - 182  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.