Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 171 záznamů.  začátekpředchozí168 - 171  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoje a spotřební chování domácností ve vztahu k penzijní reformě
KARASOVÁ, Iveta
Cílem mé bakalářské práce bylo popsat a zhodnotit postoje a spotřební chování domácností ve vztahu k připravované penzijní reformě v ČR a doporučit pro domácnosti vhodné produkty pro zajištění se na důchod. Primární data byla získána z dotazníkového šetření prováděného prostřednictvím internetu. Konečným výstupem mé bakalářské práce bylo zpracování obecného doporučení pro spotřebitele.
Spotřební chování občanů České republiky jako účastníků lázeňského cestovního ruchu v Maďarsku
CHOVÍTKOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo provést analýzu spotřebního chování občanů České republiky na trhu lázeňského cestovního ruchu. Specificky se práce zabývá chováním ve vztahu k nabídce lázeňských služeb v Maďarsku. Na základě skutečností zjištěných v rámci analýzy a marketingového výzkumu byly určeny klíčové momenty při rozhodování o spotřebě lázeňských produktů a navrhnuta opatření pro přizpůsobení nabídky poskytovatelů služeb požadavkům českých návštěvníků.
Vliv diferencí ženských a mužských rolí na spotřební chování
Strašáková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sledování odlišností ve spotřebním chování mužů a žen. Důraz je kladen na pozorování diferencí mezi muži a ženami v oblasti vnímání médií, trávení volného času, vztahu k určitým produktům a na celkové postavení mužů a žen ve společnosti. Metody, které jsou použity v této diplomové práci jsou analýza MML-TGI dat (Market,Media,Lifestyle), obsahová analýza televizních reklamních spotů a dotazníkové šetření. Výsledky všech tří metod jsou následně sumarizovány a vyhodnoceny.
Marketing aspects of consumer price perception
Tsiligiannis, Georgios ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na dva teoretické přístupy známé z marketingové literatury a to za prvé, že spotřebitelé mají tendenci spojovat vyšší cenu s vyšší kvalitou ( cenové vnímání ceny) a za druhé, že liché ceny (ceny stanovené právě pod nejbližší zaokrouhlenou hodnotou) generují vyšší poptávku. Práce dospívá k závěru, že existuje slabá pozitivní korelace mezi cenou produktu a vnímanou kvalitou, která dále závisí na druhu produktu a trhu, a že vliv lichých cen na poptávku je nestálý a neprůkazný. Provedený výzkum ukazuje, že jednak vztah mezi cenou produktu a jeho skutečnou kvalitou je velice slabý u produktů spadajících do kategorie elektroniky a dále, že v maloobchodní sféře České republiky převažuje používání lichých cen.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 171 záznamů.   začátekpředchozí168 - 171  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.