|
Export strategy of Mars Svratka,a.s.
Netolická, Eva ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Kadlec, Ladislav (referee)
Diplomová práce pojednává o souhrnné exportní strategii firmy Mars Svratka,a.s. Nastiňuje současnou situaci společnosti v oblasti mezinárodního obchodu, strategii exportních obchodních partnerů, využití služeb obchodních zástupců apod. Součástí diplomové práce je navrhované rozšíření exportní strategie (vstup na nové obchodní trhy) pro východní Evropu, konkrétně pro nové členské státy Evropské Unie ? Rumunsko a Bulharsko. V práci se hodnotí možné obchodní důsledky vstupu na zahraniční trhy
|
|
Marketingová strategie firmy Emco při vstupu na zahraniční trhy
Zikmundová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Marečková, Eva (referee)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Emco při vstupu na zahraniční trhy. Společnost Emco je známá jako výrobce cereálních produktů a distributor značkových zahraničních potravin. Tato práce v krátkosti představuje firmu Emco a podává charakteristiku trhu cereálních výrobků. Těžiště práce spočívá ve zhodnocení marketingové strategie, resp. marketingového mixu firmy. V návaznosti na marketingovou strategii následují kapitoly zabývající se marketingovým výzkumem, strategickým plánováním a SWOT analýzou.
|
| |
|
Competitive Advantage and Its Sustainable Factors in Global Economy with Focus on Dell Company
Tillmannová, Zuzana ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Třeštíková, Ludmila (referee)
Diplomová práce se zabývá identifikací a analýzou faktorů, které významně ovlivňují strategické chování firem a míru jejich konkurenceschopnosti. Konkrétně toto činí ve třech perspektivách, kterými jsou odvětví, zdroje a kapacity firmy a perspektiva institucí, kultury a etiky. Ve své aplikační části se zaměřuje na společnost Dell. Pro analýzu faktorů konkurenceschopnosti této firmy jsou použity modely, metody a teoretická východiska popsaná v teoretické části. Samostatná kapitola je také věnována strategickým partnerstvím, které dnes tvoří významnou součást konkurenčního boje.
|
|
Marketing strategy of the chosen company
Hudos, Radek ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Práce se zabývá marketingovou strategií. V teoretické části je kladen důraz na plánovací etapu strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na deskripci situace vybrané společnosti. Následuje podrobná marketingová situační analýza a samotné navržení marketingové strategie v rozdělení na čtyři dílčí strategie - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační.
|
|
Návrh systému Balanced Scorecard pro sdružení Mamma Help
Tureček, Michal ; Uhrová, Inka (advisor) ; Drexlerová, Jana (referee)
V teoretickém oddílu práce jsou popsány základy metody Balanced Scorecard. Následuje obecný popis neziskového sektoru a transformace BSC do podmínek tohoto sektoru. Praktická část popisuje sdružení Mamma HELP, pro které je vytvořena SWOT analýza a následně komplexní návrh systému BSC ? strategické cíle, měřítka a strategické akce. Práce obsahuje možná vylepšení organizace a je zakončena strategickou mapou.
|
|
Marketing strategy of Europ Assistance
Šobrová, Jana ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Fuchs, Vladimír (referee)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii asistenční společnosti Europ Assistance, na tomto konkrétním příkladu uvést specifika marketingu služeb a nalézt odpověď na otázku, čím je navíc odlišný marketing společností poskytujících asistenční služby. Diplomová práce obsahuje charakteristiku služeb, popisuje odvětví asistence a jednotlivých forem asistenčních služeb. Dále prezentuje hlavní firmy na trhu asistence. V hlavní části se zaměřuje na prezentaci a historii společnosti Europ Assistance, její novou strategii a její promítnutí do regionální organizace společnosti, jejích aktivit a proměně firemní identity společnosti.
|
| |
|
Zhodnocení strategie podniku Vodafone Czech Republic a. s.
Benda, Tomáš ; Středová, Ivana (advisor) ; Kovář, František (referee)
Předmětem práce je deskripce společnosti Vodafone Czech Republic a. s. a činností, jimiž se zabývá, a provedení strategické analýzy podniku za použití osvědčených analytických modelů se syntézou v rámci SWOT analýzy odhalující strategicky nejvýznamnější faktory působící uvnitř i vně společnosti. Završením práce jsou pak návrhy strategických typů vhodných pro aplikaci na základě doporučení vyplývajících z teoretických přístupů i manažerské praxe.
|
| |