National Repository of Grey Literature 1,570 records found  beginprevious1561 - 1570  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Marketing strategy of Europ Assistance
Šobrová, Jana ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Fuchs, Vladimír (referee)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii asistenční společnosti Europ Assistance, na tomto konkrétním příkladu uvést specifika marketingu služeb a nalézt odpověď na otázku, čím je navíc odlišný marketing společností poskytujících asistenční služby. Diplomová práce obsahuje charakteristiku služeb, popisuje odvětví asistence a jednotlivých forem asistenčních služeb. Dále prezentuje hlavní firmy na trhu asistence. V hlavní části se zaměřuje na prezentaci a historii společnosti Europ Assistance, její novou strategii a její promítnutí do regionální organizace společnosti, jejích aktivit a proměně firemní identity společnosti.
Značková strategie globálních ropných společností: srovnání ExxonMobil, BP a Shell
Houštecký, Petr ; Bílková, Jana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Práce srovnává značkovou strategii společností ExxonMobil, BP a Shell. Důraz je kladen na otázky ekologičnosti a alternativních zdrojů energie.
Zhodnocení strategie podniku Vodafone Czech Republic a. s.
Benda, Tomáš ; Středová, Ivana (advisor) ; Kovář, František (referee)
Předmětem práce je deskripce společnosti Vodafone Czech Republic a. s. a činností, jimiž se zabývá, a provedení strategické analýzy podniku za použití osvědčených analytických modelů se syntézou v rámci SWOT analýzy odhalující strategicky nejvýznamnější faktory působící uvnitř i vně společnosti. Završením práce jsou pak návrhy strategických typů vhodných pro aplikaci na základě doporučení vyplývajících z teoretických přístupů i manažerské praxe.
Formulation and implementation of succesfull strategy
Hrdina, Jiří ; Janoušková, Alena (advisor) ; Křapka, Vladimír (referee)
Stanovení hodnotové výhody pro zákazníka, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurečnčních sil jako podklad pro tvorbu cílů a měřítek s využitím přístupu Balanced Scorecards.
Starbucks - Mazinárodní strategie a cesta na výsluní
Zábranská, Marie ; Bílková, Jana (advisor) ; Čápová, Ludmila (referee)
Diplomová práce se zabývá analýzou mezinárodního úspěchu společnosti Starbucks. Příčiny tohoto bezprecedentního úspěchu jsou nejprve detekovány ve vnějších faktorech a v odvětví samotném. Následuje pozorování strategických kroků společnosti od založení až po mezinárodní expanzi a podrobná deskripce interních praktik společnosti. V analytické části je pak vymezen a aplikován model, který byl vyvinut na Bocconské univerzitě v Miláně. Jednotlivé předpoklady modelu jsou porovnávány s postupem společnosti Starbucks. Vyhodnocením shodností a odlišností reality a modelu se pak dochází k závěrům, které vysvětlují příčiny extrémně pozitivních výsledků společnosti Starbucks a její schopnosti přeměnit stagnující neatraktivní odvětví na lukrativní obor s vysokými maržemi.
International strategy of Carrefour
Neuwirthová, Daniela ; Kostková, Hana (advisor) ; Čápová, Ludmila (referee)
Cílem této diplomové práce je analyzovat měnící se podmínky v oblasti maloobchodu a dokumentovat tyto změny a nové vývojové trendy na příkladu českého maloobchodního trhu a francouzského distribučního řetězce Carrefour, který letos opouští český trh. Nejprve se zaměřím na analýzu distribučního prostředí, dále na vývoj maloobchodu ve světě a v České republice a nakonec na konkurenční boj distribučních řetězců v České republice.
Komunikační strategie v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje
Krausová, Lucie ; Puklová, Liběna (advisor)
Práce přibližuje význam komunikace v cestovním ruchu a popisuje obecnou tvorbu komunikační strategie. Dále obsahuje existující komunikační strategii v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje a vlastní návrh komunikační strategie. V poslední části je komunikační strategie v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje zhodnocena a porovnána s návrhem. Přiloženy jsou propagační materiály úřadu a vlastní návrh propagačního letáku.
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.
Veletrhy a výstavy jako součást exportní strategie českých firem
Vondruška, Jaroslav ; Lukáš, Zdeněk (advisor) ; Cibulková, Iveta (referee)
V práci je uvedeno základní členění a obecná problematika veletrhů a výstav. Pozornost je věnována jejich postavení v marketingu a v pronikání na zahraniční trhy. Cílem práce je usnadnit vystavovateli výběr veletrhu, přičemž důraz je kladen na zahraniční akce a jejich rozdělení, s ohledem na vývoj a výzvy českého exportu. Práce rozebírá i podporu pro vystavovatele z prostředků státu a EU.

National Repository of Grey Literature : 1,570 records found   beginprevious1561 - 1570  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.