|
Marketingová strategie firmy Emco při vstupu na zahraniční trhy
Zikmundová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Marečková, Eva (referee)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Emco při vstupu na zahraniční trhy. Společnost Emco je známá jako výrobce cereálních produktů a distributor značkových zahraničních potravin. Tato práce v krátkosti představuje firmu Emco a podává charakteristiku trhu cereálních výrobků. Těžiště práce spočívá ve zhodnocení marketingové strategie, resp. marketingového mixu firmy. V návaznosti na marketingovou strategii následují kapitoly zabývající se marketingovým výzkumem, strategickým plánováním a SWOT analýzou.
|
| |
|
Competitive Advantage and Its Sustainable Factors in Global Economy with Focus on Dell Company
Tillmannová, Zuzana ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Třeštíková, Ludmila (referee)
Diplomová práce se zabývá identifikací a analýzou faktorů, které významně ovlivňují strategické chování firem a míru jejich konkurenceschopnosti. Konkrétně toto činí ve třech perspektivách, kterými jsou odvětví, zdroje a kapacity firmy a perspektiva institucí, kultury a etiky. Ve své aplikační části se zaměřuje na společnost Dell. Pro analýzu faktorů konkurenceschopnosti této firmy jsou použity modely, metody a teoretická východiska popsaná v teoretické části. Samostatná kapitola je také věnována strategickým partnerstvím, které dnes tvoří významnou součást konkurenčního boje.
|
|
Marketing strategy of the chosen company
Hudos, Radek ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Práce se zabývá marketingovou strategií. V teoretické části je kladen důraz na plánovací etapu strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na deskripci situace vybrané společnosti. Následuje podrobná marketingová situační analýza a samotné navržení marketingové strategie v rozdělení na čtyři dílčí strategie - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační.
|
|
Návrh systému Balanced Scorecard pro sdružení Mamma Help
Tureček, Michal ; Uhrová, Inka (advisor) ; Drexlerová, Jana (referee)
V teoretickém oddílu práce jsou popsány základy metody Balanced Scorecard. Následuje obecný popis neziskového sektoru a transformace BSC do podmínek tohoto sektoru. Praktická část popisuje sdružení Mamma HELP, pro které je vytvořena SWOT analýza a následně komplexní návrh systému BSC ? strategické cíle, měřítka a strategické akce. Práce obsahuje možná vylepšení organizace a je zakončena strategickou mapou.
|
|
Marketing strategy of Europ Assistance
Šobrová, Jana ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Fuchs, Vladimír (referee)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii asistenční společnosti Europ Assistance, na tomto konkrétním příkladu uvést specifika marketingu služeb a nalézt odpověď na otázku, čím je navíc odlišný marketing společností poskytujících asistenční služby. Diplomová práce obsahuje charakteristiku služeb, popisuje odvětví asistence a jednotlivých forem asistenčních služeb. Dále prezentuje hlavní firmy na trhu asistence. V hlavní části se zaměřuje na prezentaci a historii společnosti Europ Assistance, její novou strategii a její promítnutí do regionální organizace společnosti, jejích aktivit a proměně firemní identity společnosti.
|
| |
|
Zhodnocení strategie podniku Vodafone Czech Republic a. s.
Benda, Tomáš ; Středová, Ivana (advisor) ; Kovář, František (referee)
Předmětem práce je deskripce společnosti Vodafone Czech Republic a. s. a činností, jimiž se zabývá, a provedení strategické analýzy podniku za použití osvědčených analytických modelů se syntézou v rámci SWOT analýzy odhalující strategicky nejvýznamnější faktory působící uvnitř i vně společnosti. Završením práce jsou pak návrhy strategických typů vhodných pro aplikaci na základě doporučení vyplývajících z teoretických přístupů i manažerské praxe.
|
| |
|
Starbucks - Mazinárodní strategie a cesta na výsluní
Zábranská, Marie ; Bílková, Jana (advisor) ; Čápová, Ludmila (referee)
Diplomová práce se zabývá analýzou mezinárodního úspěchu společnosti Starbucks. Příčiny tohoto bezprecedentního úspěchu jsou nejprve detekovány ve vnějších faktorech a v odvětví samotném. Následuje pozorování strategických kroků společnosti od založení až po mezinárodní expanzi a podrobná deskripce interních praktik společnosti. V analytické části je pak vymezen a aplikován model, který byl vyvinut na Bocconské univerzitě v Miláně. Jednotlivé předpoklady modelu jsou porovnávány s postupem společnosti Starbucks. Vyhodnocením shodností a odlišností reality a modelu se pak dochází k závěrům, které vysvětlují příčiny extrémně pozitivních výsledků společnosti Starbucks a její schopnosti přeměnit stagnující neatraktivní odvětví na lukrativní obor s vysokými maržemi.
|