Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stanovení poloměru otáčení u traktorů Zetor 6911, Zetor 7745 a Zetor 7711 pro potřeby počítačových modelů
ŠŤASTNÝ, Filip
Tato bakalářská práce je na téma Stanovení poloměrů otáčení u vybrané zemědělské techniky. Zabývá se analýzou pracovních strojů, rozdělením traktorů z více úhlů pohledu a faktory, které ovlivňují provoz vozidel v terénu, kterým je například prokluz kol, odpor valení, odpor vzduchu nebo pevnost podkladového materiálu. Praktická část práce se zabývá vyhodnocením naměřených výsledků u kolových traktorů Zetor 6911, Zetor 7711 a Zetor 7745 a stanovení poloměrů otáčení. Práce zohledňuje skutečné poloměry otáčení jednotlivých traktorů a povětrnostní podmínky, které panovaly při sbírání dat. Pro zlepšení přehlednosti jsou výsledky zapsány v tabulkách.
Stanovení poloměru otáčení u strojů JCB TCA - 74, JCB 444TCAE - 108 a Dieci Agri Plus 40,7 PS pro potřeby počítačových modelů
PRŮŠA, Jakub
Bakalářská práce na téma stanovení poloměrů otáčení u vybrané zemědělské techniky je zaměřena na analýzu pracovních strojů, rozdělení nakladačů z několika úhlů pohledu a na faktory, které ovlivňují provoz vozidel v terénu, jako je prokluz kol, odpor valení, odpor vzduchu nebo pevnost podkladového materiálu. Druhá část práce je věnována vyhodnocení naměřených výsledků u teleskopických nakladačů JCB 541-70, JCB 535-95 AGRI a Dieci AGRI PLUS 40,7 PS a stanovení poloměrů otáčení, které jsou pro větší přehlednost zapsány v tabulkách. V práci jsou také uvedeny skutečné poloměry otáčení a povětrnostní podmínky, které panovaly při sbírání dat u jednotlivých teleskopických nakladačů.
Vliv zatížení hnacích kol traktorů na výstupní parametry orebních souprav
Výravský, Tomáš
Diplomová práce se zabývá problematikou zatížení hnacích kol traktorů a jeho vlivem na výstupní parametry orebních souprav. V úvodu jsou popsány výhody a nevýhody orby. Je zde stručně nastíněna její historie, vývoj a možnosti zlepšení jejích parametrů pomocí správného seřízení pluhu a tříbodového závěsu traktoru. V další části je vysvětlen vliv rozložení zatížení mezi hnací kola traktoru na jeho tahové vlastnosti. Dále jsou zde vyjmenovány a popsány některé možnosti ke zlepšení rozložení zatížení mezi hnací kola. Zvláštní pozornost pak byla věnována zlepšení rozložení zatížení přenosem části tíhy pluhu na traktor. V praktické části práce pak byl zkoumán vliv síly v horním táhle tříbodového závěsu traktoru na tento přenos a následně na výstupní parametry orebních souprav. V diplomové práci byla zpracována dvě měření, z nichž jedno se zaměřovalo na celkové dotížení zadní nápravy traktoru a druhé na vyrovnávání rozdílu zatížení mezi pravým a levým kolem zadní nápravy. Naměřené hodnoty byly tabulkově zpracovány a následně vyhodnoceny pomocí regresní analýzy. Ze zjištěných výsledků byl formulován závěr.
Vliv podvozku na tahové vlastnosti traktorů
Vykydal, Petr
Cílem předložené disertační práce bylo provést analýzu laboratorního a terénního měření traktorů s odlišnou konstrukcí podvozku. K měření byly použity traktory John Deere pod označením 8320R v případě kolového a 8320RT v případě pásového traktoru, disponujícím stejným výkonem motoru. Před terénním měřením byly provedeny laboratorní zkoušky traktorů, jejichž výsledkem bylo sestavení úplné otáčkové charakteristiky. Terénní měření bylo zaměřeno na zjišťování tahových charakteristik zkoušených traktorů. U kolového traktoru byly dále měřeny rozdíly tahové charakteristiky při změně tlaku huštění. Následná ucelená část terénního měření se zabývala analýzou dat, získaných při měření výkonnostních a energetických parametrů traktorových souprav v závislosti na nastavení pracovního režimu motoru. Z experimentálního měření vyplývá, že traktor opatřený pásovou konstrukcí podvozku disponuje vyšší tahovou silou a zároveň vykazuje nižší měrnou tahovou spotřebu a prokluz než kolový traktor. Při porovnání naměřených dat kolového traktoru s rozdílným tlakem huštění, zjistíme, že snížení hustícího tlaku má příznivý vliv na změnu tahové charakteristiky. V praktické části měření bylo zjištěno, že pásový traktor dosahuje vyšší výkonnosti a nižší energetické náročnosti než kolový traktor. Dále bylo prokázáno, že nastavením otáček motoru do tzv. ekonomické oblasti, lze zvýšit výkonnost a zároveň snížit efektivní spotřebu paliva traktorových souprav.
Vliv podvozku na tahové vlastnosti traktorů
Chmelař, Zdeněk ; Havlíček, Miroslav (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
V diplomové práci je provedena analýza současného stavu v konstrukci podvozků traktorů, dále je uvedena metodika hodnocení vlivu podvozků na tahové vlastnosti traktorů. Hlavním cílem práce bylo provedení analýzy a závěru naměřených tahových vlastností vybraných traktorů stejné výkonové i hmotností kategorie s různou konstrukcí podvozku. Naměřené a vypočtené hodnoty byly tabulkově a graficky zpracovány. Při vyhodnocování tahových vlastností byly sledovány závislosti tahového výkonu a prokluzu v závislosti na tahových silách.
Vliv pneumatik na výstupní parametry traktorů
Kopečný, Aleš ; Havlíček, Miroslav (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
Diplomová práce shrnuje výsledky měření výstupních parametrů traktoru, na který byly namontovány tři různé druhy pneumatik. Měřené parametry jsou maximální tahový výkon, prokluz, měrná efektivní spotřeba paliva při maximálním tahovém výkonu. Výsledné naměřené a spočtené výsledky jsou zpracovány v tabulkách a grafech. Výsledky měření byly zpracovány za použití regresivní analýzy.
Vliv podvozku na energetické a výkonnostní parametry traktorů
Rašovská, Hana ; Slimařík, Dušan (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá určením vlivu konstrukce podvozku traktoru na jeho užitné vlastnosti. K hodnocení byly použity traktory John Deere řady 8 s kolovým a pásovým podvozkem, vybavené shodným motorem i převodovkou, s nimiž byly realizovány laboratorní a terénní zkoušky. Cílem laboratorních zkoušek bylo vyloučení rozdílu ve výkonech motoru obou traktorů, cílem terénních zkoušek bylo zhodnocení tahových vlastností traktorů s různým typem podvozku. Sledovaným ukazatelem byla především tahová síla, dále tahový výkon, prokluz a spotřeba paliva. Na základě tabulkového a grafického zpracování naměřených hodnot byly vyhodnoceny výsledky.
Vliv cílené modifikace topografie na elastohydrodynamické mazací filmy
Puchner, Jiří ; Dzimko, Marián (oponent) ; Křupka, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studiem vlivu cílené modifikace topografie nekonformních třecích povrchů na utváření mazacího filmu. Utváření mazacího filmu pro různou hloubku mikro-vtisků bylo sledováno vysokorychlostní záznamovou technikou za podmínek čistého valení i při prokluzu třecích povrchů. Získané výsledky ukázaly, že vhodnou volbou mikro-textury lze zvýšit průměrnou tloušťku mazacího filmu aniž by došlo k jeho protržení.
Regulační hydraulika traktorů a její praktické využití
DOLEŽAL, Jan
Práce se zabývá Regulační hydraulikou u traktorů a jejím praktickým využitím. Teoretická část obsahuje konstrukci tříbodových závěsů, varianty regulačních systémů a vliv regulačních systémů na využití a přenos výkonu. Praktická část se zabývá využitím regulační hydrauliky v praktickém provozu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.