|
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Rýparová, Adéla ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Novák, Tomáš (oponent)
Práce se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem, jeho jednotlivými fázemi a dělením. Praktická část je zaměřena na výzkum spokojenosti zaměstnanců, který byl proveden s časovým odstupem dvou let, porovnává jednotlivé výsledky a navrhuje doporučení pro další vývoj a postup.
|
| |
| |
|
Srovnání přístupů statistických výzkumů trhu
Havelka, Milan ; Vrabec, Michal (vedoucí práce) ; Průša, Milan (oponent)
Práce je zaměřena na výzkum trhu rychlo-obrátkového zboží denní spotřeby. Snaží se porovnat dva přístupy k problematice marketingového výzkumu, z pohledu výzkumu maloobchodníků a výzkumu osob, nebo také výzkumu veřejného mínění. Práce je rozdělena do jednotlivých částí, jak každý obdobný výzkum postupuje. V každém oddíle se snažím přiblížit jednotlivá specifika každého výzkumu, snažím se najít společné a odlišné vlastnosti obou výzkumů. Celá studie spočívá v pochopení přístupu k výzkumu obou firem. Jak výzkum postupuje, kde jsou jeho silné a slabé stránky. Záměrem je nalezení společného obou výzkumů. Při pochopení obou přístupů je možnost vytvoření nové báze výzkumu, který vychází z obou přístupů. Také má vymezit využití obou druhů výzkumů v reálném životě firem.
|