Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 151 záznamů.  začátekpředchozí142 - 151  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Realizace vybraných výpočtů pomocí grafických karet
Schreiber, Petr ; Krejsa, Jiří (oponent) ; Ondroušek, Vít (vedoucí práce)
Práce pojednává o současných možnostech využití grafického hardware jakožto platformy pro provádění paralelních výpočtů. Text se zaměřuje na novou technologii OpenCL, která umožňuje pomocí stejného vysokoúrovňového kódu plně využít potenciálu vícejádrových procesorů a moderních grafických karet, bez vazby na specifického výrobce či operační systém. Autor předkládá čtenáři knihovny a nástroje založené na OpenCL spolu s praktickými příklady a vlastními postřehy ohledně současného stavu této technologie.
Distribuce matematických výpočtů v PC
Fuksa, Tomáš ; Macho, Tomáš (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití grafických karet pro matematické výpočty. Výběrem vhodného vývojového nástroje a realizací několika příkladů využití výpočtů na grafických kartách.
Realizace superpočítače pomocí grafické karty
Jasovský, Filip ; Karásek, Jan (oponent) ; Mašek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá realizací superpočítače pomocí grafické karty s použitím technologie CUDA. Teoretická část práce popisuje funkci a možnosti grafických karet a běžných ústrojí stolních počítačů a dějů probíhajících při procesu výpočtů na nich. Praktická část se zabývá vytvořením programu pro výpočty na grafické kartě za použití algoritmu umělé inteligence a to konkrétně umělých neuronových sítí. Následně je vytvořený program použit pro klasifikaci dat z objemného vstupního datového souboru.Na závěr jsou porovnány dosažené výsledky.
Paralelizace výpočtů pro zpracování obrazu
Fuksa, Tomáš ; Macho, Tomáš (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou paralelních výpočtů na moderních procesorech, ať už se jedná o vícejádrová CPU nebo grafické karty. Cílem práce je seznámit se s výpočetními prostředky vhodnými pro paralelizaci výpočtů na PC, definovat jejich výhody, nevýhody, otestovat jejich vlastnosti na příkladech a zvolit vhodné nástroje pro realizaci knihovny pro paralelní zpracování obrazu. Tato knihovna má urychlit výpočty potřebné k nalezení úběžníku v obraze cesty snímaném mobilním robotem.
Vytvoření 3D modelu prostředí pomocí senzoru Kinect
Kumpán, Pavel ; Mašek, Petr (oponent) ; Růžička, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o užití senzoru Microsoft Kinect pro vytváření trojrozměrného modelu prostředí. V práci je popsána metoda pro snímání prostředí a její implementace ve verzích pro běžný procesor a grafickou kartu. Výstupem práce je aplikace umožňující snímání prostředí a vytvoření modelu ve formě bodového mračna a polygonové sítě.
Využití GPU výpočtů pro rozpoznání dopravních značek
Zídek, Karel
Tato práce se zabývá problémem GPU akcelerace algoritmů pro rozpoznávání dopravních značek. Teoretická část popisuje metody pro detekci objektů s důrazem na detekci značek. Dále poskytuje porovnání dvou nástrojů pro programování na GPU: CUDA a OpenCL. Na základě těchto zkoumání je navržena vlastní architektura detekce značek. Práce dále obsahuje popis implementace a porovnání výsledků.
Programování výpočtů na grafických kartách
KREJSA, Tomáš
Paralelní programování na grafických kartách je zatím rozšířené většinou ve vědecké sféře pro náročné a dlouhotrvající výpočty. Cílem této bakalářské práce je rozkrýt tuto černou skříňku, kterou paralelní programování na GPU je a naučit čtenáře základy tohoto programování v OpenCL. Pro tento účel je popsán paralelní program výpočet energie vody. Na závěr proběhly testy, kde se porovnávají rychlosti GPU vs. CPU, float vs. double a také testy závislosti počtu vláken na čase.
Výpočty na grafických kartách
SVOBODA, Aleš
Cílem této práce je ukázat možnost používat grafickou kartu nejen pro 3D grafiku, ale také pro výpočty, které byli dlouhou dobu doménou pouze CPU. V první části se dozvídáme co je to vlastně grafická karta a také jaké API se využívají pro jejich programování. Druha část nám ukazuje už samotné OpenCL na příkladu. Poslední část je porovnání výkonu mezi CPU a GPU.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 151 záznamů.   začátekpředchozí142 - 151  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.