Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,548 záznamů.  začátekpředchozí1290 - 1299dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Adonis
Vajdík, Marek ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bencová, Lubica (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnost Adonis působící již 20 let na trhu s relaxačními a kosmetickými výrobky. Obsahem první kapitoly je seznámení se s činností zkoumané firmy. Teoretickou rovinou strategického řízení firmy se zabývá kapitola druhá. Třetí kapitola zpracovává vnější situační analýzu -- analýzu makroprostředí (PEST) a mikroprostředí. K identifikování vnitřního prostředí společnosti slouží SWOT analýza, které zároveň naznačuje možné příležitosti a hrozby vyplývající z trhu. Nejobsáhlejší kapitolu tvoří vlastní analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Nastínění trendů ukazuje aspekty, které by mohly výrazně ovlivňovat budoucí rozhodování kosmetických firem, nebo ovlivňují současný trh již nyní. V závěrečné kapitole jsou uvedeny dílčí vylepšení jednotlivých nástrojů. Závěr obsahuje zhodnocení dosavadní strategie s dílčími potenciálními vylepšeními.
Působení reklamních sdělení na cílovou skupinu
Lejčková, Radka ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Diplomová práce se zabývá působením reklamních sdělení na příslušníky cílových skupin. V teoretické části analyzuji, podle čeho se lidé rozhodují. Zdůrazňuji rostoucí roli emocí. Poté popisuji doporučení ke tvorbě textové i vizuální stránky reklamního sdělení. V praktické části ověřuji, jak tyto rady skutečně působí na vybranou skupinu. Využívám metodu skupinového rozhovoru. Provádím rozhovory s odborníky, abych potvrdila, zda jsou zmíněná doporučení použitelná v praxi.
Srovnání sociálních sítí Facebook a Google plus a jejich využití v oblasti marketingu
Šušič, Luka ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představení sociální sítě plus.google.com a její porovnání s facebook.com. Druhým cílem je rozbor marketingových možností zmíněných sociálních sítí a marketingu na Internetu. Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část práce se věnuje přehledu a vývoji sociálních sítí, kde je zaměřena především na Facebook. Hlavní kapitolou této části je představení Google+ a jeho srovnávání s Facebookem. Druhá část se zabývá reklamou na Internetu. Významnou kapitolu zde představuje rozbor marketingových možností na Facebooku. Konec této části patří praktickému příkladu využití reklamy na Internetu.
Regulace reklamy cukrovinek a mastných výrobků
Vávrová, Klára ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce pojednává o způsobech, kterými je v České republice reklama na cukrovinky a mastné výrobky regulována. Hlavní snahou je ale zaměření na problematiku reklamy cukrovinek a mastných výrobků jako na reklamu specifického druhu zboží, které u nás i ve světě vyvolává diskuze o dopadech na lidské zdraví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je uvedena reklama jako součást marketingového mixu a cukrovinky a mastné výrobky jsou zařazeny do kategorie tzv. "nezdravých" potravin. Dále jsou zmíněny instituce, které mají vliv na regulaci reklamy potravin, také je zmapována situace regulace reklamy na tyto výrobky v zahraničí. Praktická část patří výsledkům dotazníkových šetření provedených u výrobců cukrovinek a mastných výrobků, primárně však u spotřebitelů.
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST
Kašpar, Ondřej ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Orct, Rudolf (oponent)
Cílem mé bakalářské práce "Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST cz, spol. s r.o." je zjistit, kam by tato firma měla účelně investovat své finanční zdroje, neboť firma má ambice růst a rozšiřovat svoji působnost. Metodologická část představuje seznámení se základními termíny z oblasti reklamy, marketingu a východisky, která jsou dále rozpracována v praktické části. Chtěl bych využít znalosti prostředí firmy STAKOPLAST cz a zaměřit se na jednotlivé oblasti jako např. na jaké úrovni je marketing a marketingové řízení, jaké jsou používány formy komunikace a reklamy pro dosažení stanovených cílů, jak jsou oslovováni potenciální zákazníci, co dalšího ještě firma dělá pro splnění svých podnikatelských očekávání. Výstupem této práce by měl být návrh realizovatelné reklamní kampaně.
Specifika komerčních komunikací v Rusku
Kalinkina, Maria ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Luzan, Dimitrij (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem v oblasti komerčních komunikací v Ruské federaci, zjištěním slabých a silných stránek komerčních komunikací v Ruské federaci se zohledněním specifik tohoto trhu a analýzou komerčních komunikací vybrané společnosti v Rusku dle předem vymezených kritérií.
Podnikatelský záměr - reklamní a grafické studio
Hlaváčková, Jana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Mysliveček, Marcel (oponent)
Diplomové práce, zabývající se podnikatelským záměrem, rozprácovává podrobně vznik reklamního a grafického studia. Obsahuje důkladnou analýzu finančních možností, potřebných technologií, trhu a tržních příležitostí. Podrobněji analyzuje také marketingové strategie, které bude moci firma využít, a v neposlední řadě strategie rozvoje. Důležitou a podrobnou kapitolou je pak finanční analýza, která bývá hlavním rohodovacím argumentem pro případné investory.
Etika ve světě reklamy
ANTL, Pavel
Diplomová práce se zabývá problematikou etiky v reklamě, dělí se na šest kapitol. První se zabývá komunikací a funkcí reklamy v ní. V druhé části se zaměřuji na cíle a metody reklamy (mohou být pozitivní i negativní). Popisuji procesy: ovlivňování, manipulace, persvaze, sugesce, motivace a zaměření reklamy na segmenty trhu. Třetí část je orientována na principy regulace a samoregulace (vysvětluji jejich rozdíly). Na praktickém příkladě ukazuji jak funguje samoregulace v praxi. Čtvrtá část popisuje nejčastější nedovolené reklamy a na praktický příkladech ukazuje jak funguje ochrana spotřebitele. V páté zdůrazňuji důležitost mediální gramotnosti a problematiku mediální výchovy. V šesté části se zabývám reklamou a různými postoji a názory na ní
Mediální výchova v hodinách anglického jazyka
SERVÍTOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití mediální výchovy v hodinách anglického jazyka. Teoretická část nejdříve obecně představuje média, dále mediální výchovu a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia (RVP G). Další část mapuje využívání mediální výchovy v ostatních předmětech, přibližuje metodiku a některé dostupné metodické příručky. Zaměřuje se také na reklamu a její hlavní charakteristiky. Praktická část nás seznamuje s projektem mediální výchovy určeným pro integraci do hodin anglického jazyka. Nese název Advertisement and Slogan a je vypracován pro využití ve třech vyučovacích hodinách. V této části jsou v rámci projektu detailně popsány struktura, cíle a metody jednotlivých hodin, přípravy na hodiny a samotný průběh. Závěrečná část je věnována hodnocení studentů a učitele.
Gender stereotypes in commercials
Szilágyi, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práca je zameraná na bežne zobrazované gendrové stereotypy v televíznych reklamách. Skúma akým spôsobom sú zobrazované typické ženské a mužské role a k akým druhom reklám sú jednotlivé pohlavia typicky prisudzované. Celá práca je rozdelená na dve základné časti. Prvá, teoretická časť, objasňuje skúmanú problematiku, základné pojmy a komplexne pojednáva o gendrových aspektoch prítomných v médiách a reklame. Druhá, praktická časť, je zložená z dvoch hlavných výskumných metód. Prvá z nich, obsahová analýza, je zameraná na výskum gendrových stereotypov v 160 sledovaných televíznych reklamách. Druhá časť spočíva vo vyhodnotení 60 zozbieraných dotazníkov, taktiež zameraných na vnímanie gendrových stereotypov v reklame.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,548 záznamů.   začátekpředchozí1290 - 1299dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.