|
Bariéry úspěšné implementace a chodu řízení vztahů se zákazníky (CRM) v logistických společnostech
Pešta, Martin ; Spálenka, Daniel (vedoucí práce) ; Žebrák, Miroslav (oponent)
Diplomová práce na téma "Bariéry úspěšné implementace a chodu řízení vztahů se zákazníky (CRM) v logistických společnostech" pojednává o současné situaci CRM v logistických společnostech. Cílem práce je zanalyzovat vzorek několika logistických organizací různého typu, které implementovaly určitý CRM a zjistit, jaké překážky a problémy bránily úspěšnému zavedení, nebo narušují jeho úspěšný chod. Dílčím cílem této práce je zhodnocení ekonomické situace a logistického trhu v ČR. Posledním cílem této práce je poskytnout v závěru určitá doporučení založených na vyhodnocení výsledků odpovědí dotazovaných logistických firem, kterých postupů se vyvarovat a na jaké kritické oblasti se v průběhu implementace zaměřit. Analytická část se opírá o teoreticko-metodologické vymezení a definice pojmu CRM, rovněž tak o vymezení projektového řízení na základě PMBOK. Hlavní přínos je spatřen v návodu pro další společnosti, které zatím s implementací CRM váhají, nebo nemají jasné představy, jaké překážky a jaký efekt zavedení přinese. Inspiraci zde jistě naleznou i společnosti z jiných oborů, ne jen z logistického odvětví.
|