Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 135 záznamů.  začátekpředchozí124 - 133další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti redakčních webových systémů
Medoň, Gabriel ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Pucandlová, Miroslava (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o historii vývoje správy obsahu ve všeobecné rovině a postupně přechází na správu obsahu na webu pomocí redakčních webových systémů. Informuje o různých možnostech využití vybraných volně dostupných redakčních webových systémů, konkrétně o možnostech přizpůsobení základního vzhledu a zároveň o aplikaci přídavných modulů pro rozšířenou funkcionalitu. Cílem této práce je poskytnout přehled možností a jednoduchý návod pro vytvoření vlastní webové prezentace primárně pro studenty fakulty managementu, ale její praktické využití může být celoplošné.
Editor textového ekvivalentu mentálních map
Pešat, David ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Práce analyzuje možnost zápisu mentálních map v textové podobě a porovnává ji s klasickou tvorbou mentálních map v podobě grafické. Snaží se najít ideální řešení textové podoby mentálních map, která splňuje co nejvíce funkcí obsažených v grafické verzi a zároveň jí i díky své jednoduchosti konkuruje. Práce poté provádí analýzu tvorby textového editoru mentálních map. Popisuje, jakým způsobem a jakými prostředky dosáhneme požadovaného výsledku. Přínosem této práce je vytvořený textový editor mentálních map. Editor je jako plugin součástí aplikace jEdit.
Framework pro rozšiřování funkcionality komponent uživatelského rozhraní v Javě
Herain, Vít ; Šlajchrt, Zbyněk (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
V rámci platformy Java existuje množství snadno dostupných GUI knihoven, mezi nimiž si mohou vývojáři zvolit, kterou použijí pro GUI vlastní aplikace. Tyto GUI knihovny mají určité společné rysy, díky nimž lze nad použitím konkrétní knihovny v aplikaci do určité míry abstrahovat. Práce popisuje framework, který byl s touto ideou vyvinut. Framework poskytuje vývojářům možnost rozšíření aplikace obsahující textové komponenty, menu a toolbary o univerzální extenze usnadňující práci s textem. V teoretické části jsou krátce rozebrány knihovny Swing, JavaFX2, Apache Pivot a Google Web Toolkit. Dále jsou rozebrány návrhové vzory, které s frameworkem souvisí, a abstrakce nad GUI knihovnami a aplikacemi.
Programování pluginů pro hru Minecraft
Král, David ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Zikmund, Petr (oponent)
Tato práce je zaměřena na objasnění problematiky programování pluginů do světa počítačové hry Minecraft. Cílem mé práce je naučit čtenáře základy tvorby pluginů, díky kterým bude čtenář schopný vyvíjet pluginy sám. V první části je vysvětleno, co vše vývojář potřebuje k vytváření pluginů a bez čeho se neobejde. Dále je zde vysvětleno, jaké jsou možnosti nastavení v konfiguračním souboru a jaké je jejich využití pro plugin. V další části jsou popsány nejčastěji využívané eventy k modifikaci událostí. Ve druhé části práce je vysvětlen vývoj samotný. Vývoj je zachycen krokovou formou, kde je u každého kroku čtenáři vždy vše vysvětleno, aby mu bylo jasné, co se právě vytváří a z jakého důvodu. Ke každému takto vytvářenému pluginu jsou na konci kapitoly umístěny jednotlivé obrázky, aby měl čtenář i praktickou představu o tom, jak vše bude vypadat.
Implementace procedur pro předzpracování dat v systému Rapid Miner
Černý, Ján ; Berka, Petr (vedoucí práce) ; Kliegr, Tomáš (oponent)
Dobývání znalostí z databází nabývá v poslední době s přibývajícím množstvím získávaných dat na významu, přesto však používané analytické systémy často poskytují pouze ty nejznámější procedury a algoritmy. Cílem této práce je jeden z nejpoužívanějších analytických systémů RapidMiner obohatit o některé procedury předzpracování dat vytvořením rozšíření. Aby bylo možné implementované procedury pochopit a naprogramovat, je důležité orientovat se v problematice dobývání znalostí z databází, se zaměřením zejména na fázi přípravy dat. Je také podstatné popsat analytické procedury, které budou součástí rozšíření. Práce také představuje postup vývoje rozšíření pro systém RapidMiner, včetně pojednání o použitých softwarových nástrojích. Nakonec práce přestavuje vytvořené rozšíření, jehož funkčnost ověřuje na testovacích příkladech.
Doplnění pluginu BJ2NB o další funkce editoru
Zrůst, Vojtěch ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vylepšením funkčnosti pluginu BJ2NB pro NetBeans. Plugin vznikl za účelem usnadnění, resp. odstranění bariéry přechodu z programu BlueJ, který se používá především k výukovým účelům programování pro začátečníky, na program NetBeans IDE -- komplexní vývojové prostředí pro profesionální vývoj aplikací. Plugin se skládá ze 4 modulů: Mediatoru, Interactoru, Executoru a Editoru. Editor je modul obstarávající tvorbu diagramu a práci s ním. Cílem práce je upravit některou funkčnost tohoto modulu. Jedním z hlavních cílů je úprava formátu souboru XML, do kterého se ukládají informace o diagramu. Dále se především jedná o usnadnění práce s grafickým prostředím tak, aby bylo vhodné pro začátečníky a o úpravu vykreslování diagramu.
Analýza pluginů použitých v organizaci CTVS v redakčním systému WordPress
Vašíčková, Tereza ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
V organizaci je stále důležitější zavést prezentování informací pomocí webových stánek a dát webu přehledný způsob zobrazení. K tomu je nejjednodušší používat redakční systém, do kterého můžeme implementovat pomocné moduly neboli pluginy, které nám zefektivňují či zjednodušují práci s vkládáním dokumentů, dat a informací na web, ale zároveň nám napomáhají k požadovanému zobrazení. A právě analýzou pluginů v organizaci CTVS v redakčním systému WordPress bych se chtěla věnovat v mé bakalářské práci. Součástí práce je stanovení požadavků na web s používaným redakčním systém WordPress v organizaci CTVS. V mé práci bych chtěla docílit vyhodnocení analýzy všech nainstalovaných pluginů, navrhnout řešení a rozhodnout, které pluginy jsou pro CTVS prospěšné natolik, aby byly v redakčním systému uloženy a používány, popřípadě navrhnout odstranění nepotřebných nepoužívaných pluginů.
UML modelování
KREUZMAN, Michal
Bakalářská práce se zabývá návrhem modulární (rozšiřitelné) softwarové aplikace, která má primárně sloužit jako pomůcka pro výuku matematiky, fyziky a chemie pomocí animovaných trojrozměrných scén s využitím stereoskopické projekce. Návrh je vytvořen pomocí modelovacího jazyka UML, CD s kostrou programu v jazyce C# a s modely je přiloženo k práci. Přínosem práce je zdokumentovaný návrh a zdrojové kódy programu (pod open source licencí), který je plně rozšiřitelný a mohou na něm pracovat další zájemci o tuto problematiku. V teoretické části práce je uveden nezbytný teoretický základ jazyka UML, který jsem při návrhu využil. Následuje praktická část, kde se věnuji samotnému návrhu.
Využití DLL knihoven pro rozšíření funkcí aplikace
KLEIN, Ondřej
Bakalářská práce se zabývá problematikou pluginů ve formě DLL knihoven. Řeší problémy vznikající při tvorbě dynamicky linkovaných knihoven i problematiku navržení programu, který tyto knihovny využívá. Práce vznikla na podnět mnoha začínajících programátorů a právě pro ně je tato publikace koncipována.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 135 záznamů.   začátekpředchozí124 - 133další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.