Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame
Vojík, Tomáš ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V práci se zabývám tvorbou systému pro hráče a provozovatele rozrůstajícího se sportu LaserGame. Hlavní motivací pro tvorbu takového systému je vytvoření společné komunity napříč různými arénami, nehledě na výrobce jejich LaserGame vybavení. Hotová aplikace bude pracovat s výsledky různých systémů, poskytne detailnější statistiky a nástroje pro arény, které doplní možnosti systému výrobce.      Jako řešení byla vytvořena webová aplikace, která je distribuovaná v Docker kontejnerech v jednotlivých arénách. Jednotlivé aplikace navíc komunikují pomocí REST API s jedním centrálním serverem, který výsledky shromažďuje.      Vytvořený systém již splňuje všechny základní požadavky pro systém Evo5 výrobce LaserMaxx. Zpracovává výsledky, prezentuje je v jednoduché, vizuálně atraktivní formě hráčům a synchronizuje výsledky na veřejný portál. Ze strany hráčů jsou na změny velmi pozitivní ohlasy.
Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame
Vojík, Tomáš ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V práci se zabývám tvorbou systému pro hráče a provozovatele rozrůstajícího se sportu LaserGame. Hlavní motivací pro tvorbu takového systému je vytvoření společné komunity napříč různými arénami, nehledě na výrobce jejich LaserGame vybavení. Hotová aplikace bude pracovat s výsledky různých systémů, poskytne detailnější statistiky a nástroje pro arény, které doplní možnosti systému výrobce.      Jako řešení byla vytvořena webová aplikace, která je distribuovaná v Docker kontejnerech v jednotlivých arénách. Jednotlivé aplikace navíc komunikují pomocí REST API s jedním centrálním serverem, který výsledky shromažďuje.      Vytvořený systém již splňuje všechny základní požadavky pro systém Evo5 výrobce LaserMaxx. Zpracovává výsledky, prezentuje je v jednoduché, vizuálně atraktivní formě hráčům a synchronizuje výsledky na veřejný portál. Ze strany hráčů jsou na změny velmi pozitivní ohlasy.
Mobilní aplikace "Pejsek záchranář" - Mimořádná událost
Krejčí, Jan ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a implementovat jednoduchou výukovou mobilní aplikaci pro děti, která formou hry ukazuje správný postup přivolání první pomoci při mimořádné události nehody vlaku. Práce se nejdříve zabývá obecnými zásadami poskytování první pomoci při mimořádné události a způsobu jejich výuky. Dále charakteristickými prvky vzdělávacích her, rozborem již existujících řešení a herním enginem Unity. Na základě nastudované teorie je navržena a následně v Unity implementována vzdělávací hra. V závěru práce je popsán průběh a výsledky testování. Výsledná verze hry je připravena ke zveřejnění.
Evaluation of Target Shooting by Computer Vision
Gregorová, Jana ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
This thesis involves using computer vision in sports shooting for the purpose of innovating bullseye shooting with firearms specifically. The main goal was to calculate shooting score and display it to the shooter in the course of shooting in order to make shooting more effective, safe, comfortable and appealing to new audience. The result of this work is a complex solution consisting of camera connected to a computer and a user-friendly application, ready for distribution. Score evaluation is achieved by processing camera output using said application. The target is automatically detected in the video, then the image is stabilized using cross-correlation of two 2D arrays and new target hits are detected using background subtraction.
Dental Chart for Dental Clinic
Kaláb, Dominik ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
This work aims to design and develop a prototype web application that offers a suitable environment for stomatological records keeping, with the main focus being the interactive dental chart. This prototype is based on a study of user experience, modern web application development, basic stomatology, an analysis of existing solutions and information gained by consultations with a professional dentist. My design focuses on achieving often required user goals in the fewest possible steps and displaying relevant information. It was inspired by a user interface design of editor applications. The prototype was developed using modern web technologies. It was then tested by a professional dentist, the testing results were noted, and the further development of this product was suggested on their basis.
WAN/LAN Manager for iOS
Jakubis, Tomáš ; Široký, Vít (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
The goal of this project is to create an application for iOS to manage network devices, clients and device configurations. This includes project analysis, application design, implementation and testing. Application consists of client's side, server's side, database and communication protocol. The resulted application is then compared with existing solutions with similar results. Test results have revealed several weaknesses and drawbacks of the solution. Possible improvements and future development have been described. As conclusion, the application may have potential to be used in practice after more development.
Mobilní aplikace pro pořizování a prohlížení fotografií stejného objektu v různých časech
Plšek, Dominik ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Refotografie je již dlouhou dobu zkoumaným tématem v oboru fotografie. Cílem refotografie samotné je opakovaně pořizovat fotografie stejné scény v různých časech. Výsledkem je kolekce fotografií s referenční, mnohdy historickou fotografií zachycující vývoj a případně změny focené scény. Nicméně refotografie samotná je pro fotografy nesnadným úkonem. Fotograf se musí vyrovnat s pohyby v šesti stupních volnosti a případnými změnami předmětu fotografie nebo změnou jeho okolního prostředí. V poslední době se výzkum zabývá výpočetní refotografií využívající výpočetní postupy a algoritmy z oboru počítačového vidění, se záměrem omezit překážky při pořizování opakované fotografie.       Cílem diplomové práce je vytvořit mobilní aplikaci sloužící uživatelům k zachycení preciznější refotografie a umožnit její sdílení s ostatními uživateli aplikace. Navržená aplikace využívá dostupných senzorů na zařízení k navigaci uživatele na odpovídající lokaci. Současně uživatele provází během procesu k vyfocení přesnější refotografie. Uživatelské rozhraní aplikace je specificky navrženo pro refotografii. Práce obsahuje témata návrhu uživatelského rozhraní, vývoje mobilních aplikací pro operační systém iOS a návrh a produkční nasazení serverové části služby a API pro mobilní aplikaci.
Rozšířená realita pro deskové hry a vzdělávací aplikace
Záleský, Jiří ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu rozšířené reality a jejího užití pro stolní hry a výukové aplikace na interaktivním stole. Cílem bylo vytvoření samostatného systému umožňujícího snadné vytváření her pro interaktivní stůl, a to formou návrhu systému umožňujícího komunikaci s interaktivním stolem a vývojem demoaplikace, která prezentuje funkcionalitu systému. V části týkající se návrhu systému byly představeny v práci použité technologie a nástroje, např. C++, Qt nebo Catkin, a vytvořen první návrh hry - demoaplikace. V implementační části je vysvětlen způsob převodu návrhu na fungující aplikaci, včetně popisu vnitřní struktury aplikace. Poslední část práce, věnovaná testování, přináší kromě odhalení chyb aplikace i další návrhy na její rozšíření v budoucnu. Výsledkem práce je fungující systém pro rozšířenou realitu a demoaplikace na něho navazující, což v budoucnu poslouží k vytváření dalších programů využívajících interaktivní stůl. Systém je určený pro použití na interaktivním stole ARTable3.
Logická hra založená na celulárním automatu
Škopková, Věra ; Trunda, Otakar (vedoucí práce) ; Chromý, Miloš (oponent)
Tato práce se zabývá využitím celulárního automatu pro vytvoření logické hry. Popisuje klady a zápory jednotlivých typů celulárních automatů a jejich potenciál pro použití v logické hře. Dále se věnuje podrobnému návrhu pravidel hry a tvorbě uživatelského rozhraní. Vytvořená hra podporuje jednorozměrné celulární automaty o dvou až deseti stavech a umí pracovat jak s klasickými, tak s totalistickými přechodovými funkcemi. Cílem hry je odhalit hodnoty buněk, které vygeneroval celulární automat, na základě pravidel přechodové funkce, která jsou hráči známa. Hra je velmi variabilní, nabízí uživateli herní i vizuální parametry, které lze měnit. Navíc hra poskytuje dva nástroje pro vytváření nových celulárních automatů. Prvním z nich je vizuální editor, ve kterém lze pohodlně vytvářet nové či upravovat stávající celulární automaty. Druhým je generátor, který je schopný nalézt pravidla a ohodnocení výchozí generace buněk, z nichž lze vygenerovat konkrétní obrazce.
Rozvrhování úkolů v dobrovolnické organizaci
Žofák, Norbert ; Trunda, Otakar (vedoucí práce) ; Barták, Roman (oponent)
Předmětem této práce je analýza a implementace nástroje, který bude podporovat rozvrhování práce pro jednotlivé pracovníky na každý den v rámci každoroční týdenní dobrovolnické brigády. Rozvrhování probíhá poloautomaticky na základě nejrůznějších kritérií. Uživatelé nástroje vidí vždy aktuální stav výpočtu a mohou jej v průběhu ovlivňovat. Součástí práce je analýza výběru algoritmů použitých k rozvrhování a jejich následné srovnání na reálných datech. Nástroj bude zároveň evidovat všechny potřebné údaje o pracovnících, dostupných pracích, oblastech a autech. Důraz je dále kladen na jednoduchost a intuitivnost ovládání a zadávání dat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.