Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 118 záznamů.  začátekpředchozí118 - 118  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Generace Y v komerčních komunikacích
Havlová, Kathryn ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá českou Generací Y v komerčních komunikacích, potažmo v marketingu. Zabývala jsem se tedy tzv. generačním marketingem, což marketingový přístup, který na zákazníky nazírá z hlediska generace, ke které příslušejí. Generace Y jsou současní mladí lidé, kteří se narodili v 80. a 90. letech minulého století. V současnosti tvoří přes jednu čtvrtinu obyvatelstva České republiky. Generace Y je již v současnosti zajímavou cílovou skupinou pro firmy, ale na svém významu bude nabývat především v budoucnu. Generace Y se od předchozích generací odlišuje v několika významných znacích, kterými se zabývám v této diplomové práci. V první kapitole práce obecně charakterizuji Generaci Y, v druhé kapitole se zabývám charakteristickými rysy, které jsou využitelné pro marketing a ve třetí kapitole poznatky konfrontuji s výzkumem Market & Media & Lifestyle -- TGI a s výsledky vlastního průzkumu mezi mladými českými lidmi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 118 záznamů.   začátekpředchozí118 - 118  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.