Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  začátekpředchozí115 - 117  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metody sběru požadavků na informační systém
Micka, Radek ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Meloun, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je poskytnout komplexní informace o procesu sběru požadavků na informační systém a následné praktické využití těchto získaných informací na reálném projektu. V práci je vymezen pojem požadavek. Dále jsou zde popsány jednotlivé metody sběru a zaznamenávání požadavků. V samostatné kapitole jsou popsány jednotlivé fáze procesu sběru požadavků. Na praktickém případu je poté demonstrováno použití těchto metod a znalostí. Výstupem této práce jsou zapsané požadavky na část informačního systému a prototyp, který byl jedním z nástrojů pro sběr požadavků.
Prototyping user interface of web applications
Lauko, Matej ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Tématem této bakalářské práce je prototypování, které je část návrhu uživatelského rozhraní webových aplikací. Cílem práce je popsat možnosti prototypování, stejně jako popsat prototypovací proces a jeho výstupy, porovnat vybrané nástroje z nabídky nástrojů na prototypování a vybrat ten, který nejlépe splňuje autorem stanovená kritéria. Také je cílem vytvořit ukázku digitálního prototypu. Přínosem autora je hlavně zhodnocení vybraných nástrojů na prototypování a jejich porovnání, které může být užitečné při rozhodování, kterou aplikaci zakoupit. Dalším přínosem této práce je vytvoření přehledu v oblasti prototypování a návrhu uživatelských rozhraní a popsání vytvoření příkladového prototypu. V úvodní části práce se nachází popis uživatelského rozhraní a webové aplikace, protože tato práce se zaměřuje právě na návrh uživatelského rozhraní webových aplikací. Následuje popis procesu návrhu uživatelského rozhraní, uživatelského zážitku a jeho části použitelnosti, kvůli kterým je nutné prototypovat. V další kapitole je vysvětleno, co znamená prototyp a prototypování a popsány důvody prototypování. Dále je v práci uveden prototypovací proces a různé přístupy k tomuto procesu. V této kapitole jsou dále popsány různé charakteristiky prototypů a dva typy prototypů, papírové a digitální. Další kapitola se věnuje srovnávání vybraných prototypovacích nástrojů. Po stanovení metody porovnávání a formulování kritérií pro porovnávání následuje popis vybraných nástrojů podle zvolených kritérií a určení jejich hodnocení. Na závěr kapitoly je vybrán vítězný nástroj a zhodnoceny porovnávání. V poslední kapitole je uvedena praktická ukázka postupu a výsledku vytvoření digitálního prototypu.
Klíčové znaky a prototypy ve vizuálním rozpoznávání predátorů - laboratorní experimenty se sýkorou koňadrou (\kur{Parus major})
TUMOVÁ, Petra
Rozpoznávání predátorů hraje v životě ptáků zásadní roli. Jak ale probíhá mechanismus této kategorizace není dosud zcela objasněno. Testovali jsme proto dvě ze základních teorií kategorizace v laboratorních podmínkách, kde máme možnost se zaměřit na chování jednotlivců a jeho detaily. V experimentech jsme se zaměřili na význam klíčových znaků a barevných vzorů. Testovali jsme odpovědi sýkory koňadry na různě modifikované atrapy krahujce. Výsledky potvrzují, že pták predátora nerozpoznává pouze na základě klíčových znaků a barevné vzory mají na kategorizaci zásadní vliv. Kategorizace predátora je procesem komplexním a nedá se vysvětlit pouze jednou z psychologických teorií. Pravděpodobně využívá kombinaci klíčových znaků a prototypu dané kategorie vytvořeného v průběhu života.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   začátekpředchozí115 - 117  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.