Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 135 záznamů.  začátekpředchozí113 - 122dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití technické analýzy při obchodování na akciových trzích
KLAUSOVÁ, Kateřina
Cílem práce bylo vytvoření obchodních strategií na akciovém indexu NASDAQ Com-posite a porovnání těchto obchodních strategií s výnosem trhu. V úvodních kapitolách jsou probrány teorie chování cen na akciových trzích a metody pro odhad budoucího vývoje cen. Hlavní část teoretické části je zaměřena na technickou analýzu a její nástroje. Nástroji technické analýzy rozumíme grafickou analýzu a analýzu založenou na technických indikátorech, které jsou dále použity pro vytvoření ob-chodních strategií. V praktické části je nejprve uveden metodický postup pro vytvoření a hodnocení obchodních strategií. Pro tvorbu obchodních strategií byly vybrány čtyři technické indikátory, exponenciální klouzavý průměr, Relative Strenght Index, Com-modity Channel Index a Parabolic SAR. Poslední část práce je věnována hodnocení uvedených obchodních strategií v porovnání s výnosem trhu. Z uvedeného šetření vyplívá, že žádná z uvedených obchodních strategií nebyla v del-ším období (2008-2012) schopna překonat výnos trhu. Ve všech počítaných strategiích vycházela investice ztrátová. Překonat výnos trhu se podařilo pouze v krátkém období, v roce 2008, kdy nejúspěšnější strategií vyšla strategie založená na exponenciálním klouzavém průměru. K tomuto výsledku napomohla finanční krize v roce 2008, která způsobila, že trh se stal ztrátový ve výši 1978,44 USD (tj. 39,6%) zatímco ztráty v obchodních strategiích byly nižší. Dalším příznivým rokem byl rok 2012, kdy se podařilo obchodním strategiím vytvořeným na základě oscilátoru Commodity Channel Index (CCI) a trendovém indikátoru Parabolic SAR překonat trh. V obou obchodních strategiích bylo dosaženo vyššího zisku, něž byl výnos trhu. Výsledky v delším období jsou tak konzistentní s efektivitou trhu, která říká, že žádná vytvořená obchodní strategie nepřinese vyšší výnosy než samotný trh.
Strategie podniku obchodujícího s prostředky pro zubní hygienu
PÍCHOVÁ, Romana
Cílem diplomové práce byla analýza podnikatelského prostředí a podniku obchodujícího s předměty a přípravky pro zubní hygienu. Cíle bylo posoudit rozvojové možnosti podnikání v tomto oboru se zaměřením na krátkodobou i dlouhodobou prosperitu podnikání a případně upravit dosavadní strategii podniku. Při vypracování analýz bylo zjištěno, že společnost neměla vypracovanou strategii, ale pracuje pouze s vizemi, a to jak v oblasti trhu, majetku, ekonomiky i lidských zdrojů. Navrhovaná nová strategie je kombinací trzně orientované strategie a strategie orientované na zákazníky.
Analýza obchodní strategie na trzích s futures
Širc, David ; Zámečník, Petr (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Tato práce se zaměřuje na obchodování na burzách, konkrétně na trzích s futures z pohledu drobného spekulanta. Jejím cílem je pomocí vytvořené obchodní strategie provést fiktivní intradenní obchody na historických datech vybraných trhů s futures a následně tyto data analyzovat. První část práce se zabývá nezbytnými informacemi a pojmy, které potřebuje čtenář znát k pochopení druhé části práce, kde aplikace obchodní strategie na trzích e-mini NASDAQ 100 a e-mini S&P 500 je analyzována, zhodnocena a navrhnuta případná vylepšení.
Analýza zvoleného podniku a návrh budoucího rozvoje
KVASNICA, Petr
Diplomová práce, nazvaná ?Analýza zvoleného podniku a návrh budoucího rozvoje?, se zabývá teorií a praxí strategie řízení podniku. V teoretické části je charakterizován obecný postup provádění analýzy strategie a řízení podniku, z nějž vychází tvorba strategického plánu. V praktické části je analyzován konkrétní dlouhodobě existující střední podnik, je provedena komplexní analýza vnějšího prostředí, tedy jeho okolí, a vnitřního prostředí, tedy jeho vnitřních zdrojů a schopností. Na základě skutečností plynoucích z analýzy podniku je realizována SWOT analýza, na jejímž základě dochází k porovnání stávající strategie a plánů podniku s navrhovaným řešením.
Marketing strategy of the company Quintessentially
Yershova, Anastassiya ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza tržního prostředí v České republice v oblasti concierge service. Navíc hlavní myšlenkou tématu je rozvíjet implementační strategie na českém trhu prostřednictvím společnosti Quintessentially, světovým lídrem v Luxury Concierge Service. V této práci se kloubí teoretické a praktické analýzy. Téma této práce je nakažlivé a aktuální, jelikož trh v České republice má dobrý potenciál a výborné podmínky pro rozvoj a růst nového odvětví.
Podnikatelské strategie pro čínský trh - příklad společnosti Coca-Cola, HBC
Kyselová, Karolina ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelskou strategií na čínském trhu, která je přiblížena konkrétním příkladem podnikatelské strategie společnosti Coca-Cola. Vzhledem k šíři tématu není obsahem celková podnikatelská strategie zmíněné společnosti, ale společenská odpovědnost, která je třetím pilířem zmíněné strategie. Cílem práce je porovnat díky hodnotám a nastavení společenské odpovědnosti společnosti Coca-Cola aktuální situaci na čínském trhu a postoj tamní vlády k hlavním problémům této oblasti. První kapitola je věnovaná ekonomickému růstu a současnému hospodářskému vývoji Číny, který je poznamenán celosvětovou finanční krizí. V souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti Coca-Cola je třeba zmínit úmluvy a závazky, které pro zemi vyplývají ze členství v organizaci ILO. Této problematice se věnuje druhá kapitola. Poslední kapitola přibližuje podnikatelskou strategii společnosti (základní pilíře včetně strategie "4A") se zaměřením na zajištění dlouhodobě udržitelného růstu. Tyto informace slouží nejenom pro přiblížení podnikatelské strategie společnosti, ale i pro možné srovnání přístupu vlády se skutečným stavem v zemi.
Analýza vnitřního prostředí vybraného podniku
GARDOŠ, Marian
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné situace vybraného podniku prostřednictvím vybraných analýz vnitřního prostředí. Na základě zjištěných poznatků navržení optimální strategie pro daný podnik ke zlepšení jeho silných stránek a odstranění slabých stránek. Vnitřní prostředí podniku bylo hodnoceno pomocí analýzy zdrojů a kompetencí v jednotlivých funkcionálních oblastech. Na základě uspořádání a činností daného podniku jsou v analýze hodnoceny tyto funkc. oblasti: finance, marketing a lidské zdroje. Metodou SWOT jsem stanovil hlavní silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Ty se staly základem pro výběr vhodné podnikové strategie.
Manažerské simulátory pro podporu strategického rozhodování v malých a středních firmách
Beer, Daniela ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Adamec, Stanislav (oponent) ; Lacko, Branislav (oponent)
Malé firmy mohou na jedné straně flexibilněji reagovat na současnou ekonomickou krizi, na straně druhé na ně má velký vliv nepředvídatelnost a neustálá změna externích faktorů. Z tohoto hlediska může současná ekonomická krize přispět k rozvoji nejrůznějších manažerských simulací umožňující lepší podporu v rozhodování firmy. Toto nové přenastavení podmínek a pravidel bezesporu znamená i vytvoření nových příležitostí. Aby se malá firma mohla rychle rozhodovat, mělo by být její rozhodování podpořeno vhodným systémem na podporu rozhodování, například manažerskými simulátory na bázi systémové dynamiky, které jsou analyzovány v disertační práci, jejímž hlavním cílem je právě analýza možnosti využití manažerských simulátorů pro podporu strategického rozhodování v prostředí malých firem. Na úvod je provedena rešerše současného stavu problematiky, vymezení malého a středního podnikání a strategie firmy. V dalších částech se práce věnuje analýze využitelnosti manažerských simulátorů, která je ovlivněna dvěma hlavními faktory neúspěchu malých firem -- podkapitalizace a komplexita dnešního podnikatelského prostředí. Na těchto faktorech neúspěchu je testována využitelnost manažerských simulátorů pomocí konkrétních modelových případů sestavených v programu na podporu rozhodování. Součástí sestavení modelových případů je vymezení celkové struktury firmy z hlediska zdrojů, externích a interních vlivů, včetně faktorů "měkké povahy" a vytvoření modelu firmy, který slouží jako základ manažerského simulátoru. V rámci řešení dané problematiky je provedeno dotazníkové šetření týkající se praktického využití manažerských simulátorů v oblasti malých firem v ČR, jehož cílem bylo zjistit, zda-li jsou simulátory tohoto typu v malých firmách používány. Za hlavní vědecké přínosy a vlastní příspěvek práce lze považovat vytvoření modelových případů odrážející hlavní faktory neúspěchu malých firem a jejich možné řešení na modelových případech, které byly samostatně vytvořeny v programu pro tvorbu simulací a toto řešení bylo prakticky testováno v malé firmě, analýzu využitelnosti manažerských simulátorů v rámci ekonomicky zdatných malých firem pomocí dotazníkového šetření a na závěr formulace doporučení pro větší využitelnost manažerských simulátorů v praxi malých firem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 135 záznamů.   začátekpředchozí113 - 122dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.