National Repository of Grey Literature 12 records found  previous11 - 12  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Visual Geolocation of a Stationary Camera
Šimurda, Pavel ; Španěl, Michal (referee) ; Herout, Adam (advisor)
Tato práce se zabývá a analyzuje možnosti, kterými je možno zjistit geografickou polohu ze snímků nebo videa pouze za použití vizuální informace z obrazu.    Výsledkem práce jsou dvě rozdílné metody geo-lokalizace. První z nich pracuje na principu hledání časů východu a západu Slunce. Hlavní výhodou této metody je její univerzálnost. Funguje s jakoukoliv kamerou umístěnou v externích prostorech a nevyžaduje přítomnost žádných specifických objektů ve scéně. Pro správný výsledek je třeba alespoň celodenní záznam z kamery. Výsledky jsou uspokojivé za každého počasí. Druhá metoda pracuje na základě analýzy stínů ve scéně. Správnou pozici je možno určit, s poměrně velkou přesností, pouze na základě dvou snímků pořízených v různém čase. Tato metoda vyžaduje přítomnost dvou objektů v obraze, které vrhají stín. Přesnosti výsledků navržených metod jsou vyhodnoceny a porovnány. Z výsledků vyplývá, že obě metody lze úspěšně použít pro odhad geografické polohy. Dále byla v rámci práce pořízena rozsáhlá datová sada obrazových sekvencí z volně přístupných webových kamer.
Augmented Reality Using Video from a Stationary Camera
Tinka, Jan ; Beran, Vítězslav (referee) ; Herout, Adam (advisor)
The goal of this thesis is to provide an interactive scene editor prototype as a way to compensate for the limited static object recognition capabilities of the fixed-camera-based approaches to augmented reality. The final result is an editor developed in the Unity game engine, which can be used to create simple objects and output of which is Unity project compatible.

National Repository of Grey Literature : 12 records found   previous11 - 12  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.