Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Komunikace v organizaci
Zajíc, Jaroslav ; Štěpánek, Zdeněk (oponent) ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce)
Komunikace je jedním z nejdiskutovanějších témat současnosti a její význam neustále roste. Nejčastěji se setkáme s rozdělením na verbální a neverbální komunikaci, které je založené na tom, jestli obsah sdělení vyjadřujeme slovy nebo ne. Každý člověk používá ke kontaktu s druhými jiný komunikační styl, který se liší i podle situace. Umění dobře komunikovat je základem úspěchu nejen v běžném životě, ale i v zaměstnání. Každá organizace je místo, kde se komunikuje velmi intenzivně. Komunikace zde probíhá jak směrem ven, tak samozřejmě i uvnitř. Předpokladem dobré vnější komunikace je dobrá komunikace vnitřní. Nejdůležitějším cílem interní komunikace je informovat členy o vnitřních procesech a dostávat od nich zpětnou vazbu o fungování organizace. Komunikace v organizaci probíhá různými směry (například vertikálně, horizontálně, diagonálně) a různými formami (například formálně, neformálně). Celá výměna informací se zde děje pomocí různých komunikačních prostředků. Ty lze rozdělit na osobní a mediální, podle toho, jestli probíhají tváří v tvář nebo zprostředkovaně přes média. Velmi podstatný, pro veškerou komunikaci v organizaci, je způsob komunikace manažerů, kteří tím ovlivňují i atmosféru v organizaci. A s tím pak souvisí i styl komunikace samotných podřízených. Komunikace je složitý proces, který má v...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.