Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Výuka angličtiny u dyslektických žáků 2. stupně základní školy v České republice a Norsku
Hejnová, Kateřina ; Vařeková, Jitka (oponent) ; Flemrová, Miroslava (vedoucí práce)
Název práce: Výuka angličtiny u dyslektických žáků 2. stupně základní školy v České republice a Norsku Cíle práce: Experimentální ověření efektivity metod výuky angličtiny u dyslektických dětí v České republice a v Norsku a porovnání výsledků rychlostního čtení. Metoda: Pro hodnocení úrovně vybraných složek čtenářských dovedností byla použita metoda rychlostního čtení. Speciální trénink proběhl u dyslektických žáků 2. stupně základní školy v Bernarticích u Trutnova v České republice pomocí tradičních vyučovacích metod a na 2. stupni základní školy v Gjoviku v Norsku pomocí alternativních vyučovacích metod. K hodnocení byly použity jednotné testy v angličtině. Testovaní žáci se zúčastnili speciálního tréninku v rozsahu čtyř měsíců, každá lekce probíhala 2x týdně v rozsahu 30ti minut. Klíčová slova: specifické poruchy učení - dyslexie - reedukace - školní úspěšnost - rychlostní čtení - vzdělávací systémy - výuka cizího jazyka - tradiční metody - alternativní metody

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.