Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Dramatická výchova v učitelské praxi absolventů PedFUK oboru učitelství pro 1.st.ZŠ se specializací dramatická výchova
Šimková, Petra ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Marušák, Radek (oponent)
Na počátku této diplomové práce byla má pozitivní zkušenost s dramatickou výchovou a záměr pokusit se zjistit, nakolik se daří uplatňovat dramatickou výchovu v současném prostředí českého základního školství a v jakých podobách. Abych mohla svůj výzkumný záměr realizovat, zúžila jsem oblast výzkumu na absolventy a studenty oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se specializací dramatická výchova. Bylo potěšením vyhodnocovat dotazníky jimi vyplněné, neboť bylo znát, že dramatická výchova je pro mnohé z nich předmětem, kterým se opravdu zabývají a snaží se najít v daných podmínkách jeho optimální realizaci. Z výzkumu vyplývá, že metody a techniky dramatické výchovy jsou respondenty v nejvyšší míře využívány v jiných předmětech. Tento způsob uplatňování dramatické výchovy využívá 96% respondentů. Dramatickou výchovu učí jako samostatný předmět 24% respondentů. Je otázkou, kdy se dramatická výchova stane rovnocennou specializací výchovám hudební, tělesné a výtvarné. V Rámcovém vzdělávacím programu má dramatická výchova statut jednoho z doplňujících vzdělávacích oborů, bohužel nikoli základních. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.