Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rodinný dům s projekční kanceláří
Hemza, Jakub ; Manová, Ludmila (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Má bakalářská práce řeší novostavbu rodinného domu s projekční kanceláří ve městě Velké Bílovice. Projekt je proveden na úrovni dokumentace pro provedení stavby. Stavba má půdorys ve tvaru písmene T. Objekt je částečně podsklepený, s jedním běžným podlažím a podkrovím. Celý dům je navržen ze systému Porotherm na maltu pro tenké spáry. Stropy jsou prefa-monolitické ze systému Porotherm. Střecha je šikmá sedlová. Suterén slouží především jako technické zázemí pro objekt. První nadzemní podlaží tvoří garáž, projekční kancelář a společenská část objektu. V podkroví jsou pokoje členů rodiny.
Bytový dům malého rozsahu
Myšák, Jakub ; Mocová, Pavla (oponent) ; Daněk, Lukáš (vedoucí práce)
Tématem této práce je stavební řešení novostavby bytového domu ve městě Vrchlabí. Objekt má dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. Nachází se v něm osm bytů, z toho po třech v nadzemních podlažích, dva v podzemním, kde je i technické zázemí objektu. Pozemek je svažitý s převýšením na jedno podlaží. Stavba je navržena ze systému Porfix včetně stropní nosníkové konstrukce. Obvodový plášť je zateplen kontaktním zateplením. Část pláště podzemního podlaží, která je ve styku se zeminou, je řešena ztraceným bedněním. Střecha je navržena jako nepochozí jednoplášťová plochá. Na západní straně objektu je navrženo terénní schodiště. Objekt je dostatečně prosvětlen a přirozeně větrán.
Uživatelská podpora na úřadech Ministerstva zemědělství
Pech, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Kučera, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem podoby helpdeskového systému a přínosem doporučení pro zvýšení kvality IT služeb uživatelům na úřadech rezortu Ministerstva zemědělství s využitím nejlepších praktik koncepce ITIL. Pro splnění svých cílů práce využívá jak doporučení ITILu 2011, tak výsledků z analýzy stávající podoby uživatelské podpory na jednotlivých úřadech a výstupů z helpdeskového systému Státního pozemkového úřadu. Důvodem k vypracování této práce je nesourodost v poskytování uživatelské podpory mezi jednotlivými úřady, která nezaručuje stejnou kvalitu zajišťování IT služeb uživatelům, nejsou vždy definovány jasné procesy pro řízení uživatelských hlášení či zvládání známých problémů a objevují se komplikace při spojování úřadů či poskytování uživatelské podpory napříč úřady. Struktura práce se skládá ze tří hlavních částí. V první části se čtenář seznamuje s definicí pojmu uživatelská podpora, s náplní její práce a nástroji, a také se seznamuje s pojmem ITIL s představením doporučení ITILu 2011 přínosných pro správu služeb IT. V druhé části práce analyzuje a představuje získaná data z výstupů z helpdeskového systému a také z dotazníků po jednotlivých úřadech rezortu ministerstva. Ve třetí části pak ze získaných informací práce navrhuje podobu a základní procesy sjednoceného helpdeskového systému zachovávajícího svrchovanost a potřeby jednotlivých úřadů a přináší doporučení pro podporu tohoto návrhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.