Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza kupního chování na trhu s biopotravinami
Havelková, Alžběta ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Žilková, Alena (oponent)
Diplomová práce na téma "Analýza kupního chování na trhu s biopotravinami" se zabývá vztahem zákazníků k biopotravinám. Jsou v ní analyzovány teoretické aspekty rozhodování spotřebitele a specifika trhu s biopotravinami v ČR. Zahrnuje prezentaci výsledků marketingového výzkumu týkající se obecného povědomí lidí o biopotravinách a souvisejících nákupních zvyklostí, který byl zpracován na základě teoretických poznatků. V závěru je zpracován návrh marketingových doporučení pro ekonomické subjekty působící na trhu s biopotravinami.
Ochrana spotřebitele na trhu namovitostí
Zaitsev, Andrej ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Ryska, Miroslav (oponent)
Cílem práce bylo charakterizovat vývoj stavebnictví v ČR, které značně ovlivňuje trh z nemovitostmi a rozhodnutí spotřebitele, popsat chování spotřebitele a trendy na trhu z nemovitosti, zaměřit se na hlavní faktory, které přímo a zprostředkovaně ovlivňuji chování spotřebitele. V dnešní době je téma nákupu nebo výstavby nového bydlení velmi aktuální, proto jsem se pokusil o zmapování nejčastějších úkonů, kterých se zúčastní spotřebitel na trhu z nemovitostmi z právního pohledu. Tímto jsem chtěl upozornit spotřebitele na nebezpečná zákoutí této problematiky a poradit mu jak se má vyhnout zbytečným chybám a nedopatřením. Posledním cílem bylo upozornit spotřebitele na nejčastěji vyskytující se vady u nového bydlení a tímto mu poukázat na možnosti reklamace, při setkání s touto nepříjemnou, ale bohužel běžnou záležitostí.
Význam spotřebních predispozic pro marketingovou orientaci zákazníka a strategii podniku
Ivánková, Alena ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Roller, Tomáš (oponent)
Které faktory ovlivňují hodnotu pro spotřebitele, na základě kterých kritérií se lidé rozhodují při volbě produktu. Praktické vyhodnocení aplikaci marketingové koncepce v konkrétním podniku (hostel Marabou).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.