Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Implementace a provoz podnikové informatiky v odvětví retail v modelu MBI
Fous, Ondřej ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Příklenk, Lukáš (oponent)
Častým problémem řízení IT v maloobchodu je nepochopení jednotlivých detailů a vazeb mezi prvky v rámci této činnosti. Tato diplomová práce se proto za použití metodiky MBI snaží načrtnout rámce pro alespoň dva scénáře, které se mohou v průběhu řízení IT v maloobchodu vyskytnout s velkou pravděpodobností: výběr a implementace maloobchodního informačního systému a souvisejícího HW a následný provoz a údržba vybraného řešení. V rámci těchto scénářů jsou obsaženy jednotlivé části problematiky ve formě úloh a jejich klíčových aktivit, ve kterých jsou navrženy postupy, definovány možné potíže a nakonec načrtnuty vazby na další vnitropodnikové a vnější prvky, které mohou, často i zásadním způsobem, ovlivňovat provádění uvedených operací. Základním cílem práce je ukázat tyto výseky reality ve světle maloobchodu a jeho okolí jako celku a zobrazit tak uživatelům metodiky specifické problémy řízení IT v maloobchodu v uchopitelné a praktické podobě.
In-store komunikace
Stoklasová, Karolina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit výhody a nevýhody in-store komunikace a identifikovat možnosti zvýšení její efektivity, s detailnějším zaměřením na ochutnávky jako jeden z nástrojů této komunikace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Úvodní kapitola teoretické části je náhled do oboru komunikace v místě prodeje. Druhá část se pak zabývá pouze podlinkovou komunikací, do které právě in-store komunikace spadá. Třetí část je pak brána z pohledu zákazníka. Podrobněji se zde pojednává o smyslovém marketingu a neuromarketingu, který se právě zabývá tím, co zákazníka ovlivňuje v místě prodeje. Tato práce je v praktické části doplněna o vlastní marketingový výzkum, který je zaměřen na ochutnávky v místě prodeje a na to jak je zákazník vnímá.
Analýza využití aplikačního software v maloobchodě v prostředí Microsoft Dynamics AX 2009
Svata, Bohuslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Luks, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití ERP systému MS Dynamics AX 2009 v maloobchodním prostředí. Jejím hlavním cílem je vytvoření analýzy vyhodnocující vhodnost nasazení MS Dynamics AX v maloobchodním podniku. Tento cíl je realizován splněním tří hlavních kroků. Prvním krokem je představení a analýza klíčových podnikových procesů v maloobchodě. To zahrnuje všeobecné teoretické seznámení s obecným procesem a následné uvedení typických potřeb a požadavků retailového podniku. Druhým krokem je analýza funkcionality nabízené produktem MS Dynamics AX a identifikace jeho nedostatků s ohledem na použitelnost v maloobchodě. Třetím krokem je vytvoření návrhu řešení požadavků, které nepokrývá funkcionalita MS Dynamics AX. Přínosem práce je seznámení čtenáře s běžnými požadavky a potřebami maloobchodního podniku ve vybraném segmentu. Dále praktická ukázka toho, jak jsou klíčové maloobchodní procesy podporovány v MS Dynamics AX. Posledním zmíněným přínosem je vytvoření návrhu řešení identifikovaných nedostatků pomocí programových úprav MS Dynamics AX. Struktura práce se odvíjí od klíčových procesů maloobchodu a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Kapitoly obou částí jsou řazeny podle procesů životního cyklu položky, tedy na nákup, logistiku a prodej. Praktická část se navíc věnuje produkt managementu.
Komunikační strategie firmy Hewlett-Packard
Janáčková, Alžběta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Rákosníková, Hana (oponent)
Nejprve jsou v obecne části práce podrobně rozebrány jednotlivé složky marketingového a komunikačního mixu, následuje podpora v místě prodeje obecně a v České republice. V praktické části práce je představena americká IT společnost Hewlett-Packard, její komunikační strategie, přičemž nejvíce pozornosti je soustředěno na podporu v místě prodeje a koncept Store in Store.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.