Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
LANGROVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je zhodnotit manažerskou komunikaci ve vybrané organizaci a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení současného stavu. Tvorba literárního přehledu zkoumané problematiky vznikla na základě studia dostupných informací prostřednictvím odborných literárních děl a internetových zdrojů. Pro získávání klíčových informací týkajících se rozdělení manažerské komunikace na externí a interní byla zvolena hlavní forma dotazování - nestrukturovaný rozhovor. Závěry plynoucí z analýzy budou sděleny organizaci.
Manažerská komunikace s důrazem na PR
HŮLKOVÁ, Petra
Cílem práce je analyzovat nástroje manažersské komunikace s důrazem na Public relations ve společnosti HEAD Sport s.r.o. V případě potřeby následně navrhnout změny, které by mohly vést ke zlepšení situace v této oblasti.
Interní komunikace telekomunikačního operátora
Sembolová, Urszula ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Sidó, Michael (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace a její aplikací ve společnosti T-mobile CZ v období organizačních a procesních změn. Jejím cílem je na základě dostupné teorie, best practice a pozorování rozpracovat nová pravidla základní vnitřní komunikace, se zaměřením na nejčastěji používané nástroje -- email a porady. Dále také rozpracovat nové role a zaměření manažerů, která se stanou základem nové firemní kultury jakožto součásti většího projektu zaměřeného na zvýšení konkurenceschopnosti v novém tržním prostředí. Práce obsahuje doporučení pro efektivnější emailovou komunikaci a přínosnější porady a rozpracovává role manažerů zaměřené na spokojenost zákazníka, neustále zlepšování, spolupráci, osobní růst a odpovědnost.
Komunikace v manažerské praxi počátku 21. století
Byrdina, Alexandra ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Vrbová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické časti. V teoretické časti jsem rozebrala problém základních pojmů manažerské komunikace a sociální komunikace obecně. Rozebrala jsem jednotlivé typy komunikace a hlavní zásady komunikace. V praktické části jsem uvedla profilové příklady týkající se manažerské praxe, zaměřené na správné a nesprávné metody.
Moderní přístupy v manažerské komunikaci
Novotný, Lukáš ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Voráček, Jan (oponent)
Úvodní část práce se zabývá základními charakteristikami komunikace, používanými komunikačními modely, analyzuje komunikační proces a popisuje sociální povahu komunikace s využitím manažerských komunikačních sítí uvnitř i vně organizace. Poté práce zmiňuje konkrétní komunikační formy a jejich využití s pomocí ICT technologií. V praktické části jsou nejprve zkoumány komunikační potřeby manažerů a následně analyzovány nároky a požadavky na komunikační strategii. Získané poznatky slouží následně k návrhu konkrétního manažerského komunikačního systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.