|
Energetické nápoje v současné výživě
Krňávková, Martina ; Hrstka, Miroslav (oponent) ; Vránová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je rešerší zabývající se konzumací energetických nápojů a jejich působením na organismus člověka. Úvodní část práce obsahuje přehled nejčastěji se vyskytujících složek energetických nápojů zahrnující jejich chemické složení, vlastnosti, zdroje těchto látek a výživová doporučení. Dále jsou popsány účinky konzumace energetických nápojů na lidský organismus a zdraví obecně. Závěrečná část práce se podrobněji věnuje vlivu jejich konzumace na sportovní výkonnost a na zdraví člověka a možným následkům konzumace energetických nápojů kombinovaných s alkoholem.
|
|
Marketingové řízení ve vybrané organizaci
VYBÍRALOVÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Red Bull GmbH a jejím vlivem na vybraný segment. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. Cílem bakalářské práce je analyzovat moderní marketingové trendy a jejich zasazení do marketingového mixu společnosti. Dále aplikuje teoretické znalosti na konkrétní situace v praxi a zhodnocuje vnější a vnitřní prostředí podniku. Analýza je následně podpořena výzkumnou sondou zaměřenou na vliv marketingové komunikace na konečného zákazníka.
|
|
Efektivní využití event marketingu v komunikaci společnosti Red Bull
Skandraniova, Miriam ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kostroun, Kryštof (oponent)
Bakalářská práce na téma "Efektivní využití event marketingu a komunikaci firmy Red Bull" poukazuje na to, jak účinně se dá komunikovat se zákazníky a jak event marketing přispívá ke zvyšování povědomí široké veřejnosti. Tedy teoretická část je zaměřena na event marketing, značku a marketingový výzkum. Cílem práce je ukázat, jak dobré výsledky může firma mít, když efektivně komunikuje se spotřebitelem, ale největší pozornost je v práci věnována eventům a jejich návštěvníkům. Práce obsahuje i dotazník, který má potvrdit či vyvrátit předpoklad, zda mají eventy vliv na zákazníky.
|
| |