Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Energetické nápoje v současné výživě
Krňávková, Martina ; Hrstka, Miroslav (oponent) ; Vránová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je rešerší zabývající se konzumací energetických nápojů a jejich působením na organismus člověka. Úvodní část práce obsahuje přehled nejčastěji se vyskytujících složek energetických nápojů zahrnující jejich chemické složení, vlastnosti, zdroje těchto látek a výživová doporučení. Dále jsou popsány účinky konzumace energetických nápojů na lidský organismus a zdraví obecně. Závěrečná část práce se podrobněji věnuje vlivu jejich konzumace na sportovní výkonnost a na zdraví člověka a možným následkům konzumace energetických nápojů kombinovaných s alkoholem.
Marketingové řízení ve vybrané organizaci
VYBÍRALOVÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Red Bull GmbH a jejím vlivem na vybraný segment. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. Cílem bakalářské práce je analyzovat moderní marketingové trendy a jejich zasazení do marketingového mixu společnosti. Dále aplikuje teoretické znalosti na konkrétní situace v praxi a zhodnocuje vnější a vnitřní prostředí podniku. Analýza je následně podpořena výzkumnou sondou zaměřenou na vliv marketingové komunikace na konečného zákazníka.
Efektivní využití event marketingu v komunikaci společnosti Red Bull
Skandraniova, Miriam ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kostroun, Kryštof (oponent)
Bakalářská práce na téma "Efektivní využití event marketingu a komunikaci firmy Red Bull" poukazuje na to, jak účinně se dá komunikovat se zákazníky a jak event marketing přispívá ke zvyšování povědomí široké veřejnosti. Tedy teoretická část je zaměřena na event marketing, značku a marketingový výzkum. Cílem práce je ukázat, jak dobré výsledky může firma mít, když efektivně komunikuje se spotřebitelem, ale největší pozornost je v práci věnována eventům a jejich návštěvníkům. Práce obsahuje i dotazník, který má potvrdit či vyvrátit předpoklad, zda mají eventy vliv na zákazníky.
Charakteristika poptávky po energetických nápojích
Derevjanko, Jevgenij ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Charakteristika poptávky po energetických nápojích. Převážně spotřebitelské hlediscko. Zjištění spotřebitelských preferencí. Stanovení cílové skupiny. Rozbor perspektivy nového druhu energetických nápojů. Stanovení cenové elasticity poptávky po běžném typu energy drinků a potenciálního typu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.