Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení ORP Centrum
Tetivová, Hana ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Jankůj, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti ORP CENTRUM, s.r.o., kterou je možné charakterizovat jako malou rodinnou firmu. Společnost působí v dynamickém prostředí se silnou konkurencí. Teoretická část zahrnuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy, které jsou aplikovány v praktické části. Z výsledků poté vychází návrh marketingové strategie.
Podnikatelský plán na zřízení a rozvoj firmy pro rozvoj finanční a ekonomické gramotnosti obyvatel
Škramlíková, Renata ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Zemanová, Veronika (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit podnikatelský plán za účelem založení nové společnosti EkonomLife s.r.o. Společnost bude primárně poskytovat vzdělávání pro zvýšení finanční gramotnosti obyvatel Jihočeského kraje. V teoretické části popisuji základní části podnikatelského plánu a přibližuji oblast vzdělávání se specializací na finance a finanční gramotnost. Zejména se detailněji věnuji hře "VirtuLife", která je stěžejním nástrojem pro výuku finanční gramotnosti a současně marketingovým nástrojem vhodným pro komunikaci s cílovými skupinami klientů nové společnosti. V praktické části analyzuji vnitřní a vnější prostředí firmy a ze získaných zjištění navrhuji vhodnou prodejní a marketingovou strategii společnosti. Současně hodnotím finanční možnosti společnosti sestavením zakladatelského rozpočtu. Závěrem práce docházím ke zjištění, že vznik nové společnosti je v této době velmi rizikový a bylo by lepší nalézt jiné možnosti pro oslovení potenciálních klientů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.