Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití Paretova pravidla při zefektivnění prodeje
Pinkava, Vojtěch ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyuţitím Paretova pravidla při zefektivnění sortimentu ve vybrané prodejně maloobchodní sítě Brněnka. Na základě obecných poznatků a praktickém vyuţití Paretova pravidla ve vědeckých pracích je vytvořena metodika určená k hodnocení nabízeného sortimentu. Vytvořená metodika je aplikována na záznamy o prodejích vybrané prodejny. Práce obsahuje návrhy úpravu sortimentu prodejny na základě aplikace vytvořené metodiky.
Využití Paretova pravidla při zefektivnění prodeje
Zemanová, Anna ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zefektivnění prodeje vybrané prodejny pomocí Paretova pravidla. Teoretická část specifikuje využití Paretova pravidla ve vědeckých pracích a uvádí příklad jeho použití. Hlavním přínosem diplomové práce je vytvoření metodiky pro hodnocení prodejního sortimentu. Tato metodika vede k vytipování produktů, které nejvíce přispívají k prodejům a k zisku prodejny. Na základě provedené analýzy je uveden návrh na zefektivnění sortimentu.
Studie řízení zásob v obchodní společnosti
Gajdová, Miroslava ; Buril, Michal (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na řízení zásob v obchodní společnosti. Prostřednictvím, ABC analýzy, XYZ analýzy a propočtem optimálních dodávek podává možný způsob dosahování správné výše skladových zásob pro vybranou společnost a způsob jakým předcházet zásadním problémům v této oblasti, které představují nadbytek zásob nebo nedostatek a tím nemožnost uspokojit potřeby zákazníka.
Budování vztahu se zákazníky v rámci Supply Chain Managementu
Kaluzhna, Yevgeniya ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Supply chain management je relativně mladým vědním oborem, ale jeho význam stále stoupá. Na dnešní etapě vývoje, zákaznicky orientovaného trhu, podniky se již nesmí vyhybat spolupráci v dodavatlském řetězci. Cílem mé práce bylo odhalit jak supply chain management může příspět k budování vztahů se zákanzníky, protože zákazníky jsou základem jakéhokoliv podniku. První část práce shrnuje poznatky týkájící se supply chain managementu, konkurenčních strategií, zákazníků, typů dodavatelských řetězců a CRM. Zvláštní kapitola je věnovaná tomu, jak supply chain management může ovlivnit služby zákazníkům. A jaký význam mají služby pro budoucí konkurenceschopnost pondiků. V praktické části jsem rozebrala příklad společnosti Zappos.com. Která pomocí realizace své konkurenční strategie a podřazení celého dodavatelského řetezce strategickým cílům, vybudovala výníkající vztah se svými zákazníky. Na konci práce budou dané výhledy na budoucí vývoj aktivit v SCM.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.