Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,056 záznamů.  začátekpředchozí1053 - 1056  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prodej podniku nebo jeho části
Novotná, Barbora ; Martiník, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje prodeji podniku nebo jeho části z hlediska právního, účetního a daňového. Každá ze dvou částí je věnována určité oblasti, přičemž první část práce je věnována prodeji podniku nebo jeho části z právního pohledu. Definuje důležité pojmy, které úzce souvisí s prodejem podniku nebo jeho části tak, jak to uvádí obchodní zákoník a zabývá se právy a závazky kupujícího. Druhá část je zaměřena na prodej a nákup podniku nebo jeho části z pohledu účetnictví a daní, přičemž první kapitola se věnuje dané problematice obecně z hlediska účetních a daňových zákonů. Další kapitola objasňuje prodej a nákup podniku nebo jeho části ve vazbě na daň z příjmů. Následující kapitoly jsou zaměřeny na prodej podniku nebo jeho části ve vazbě na ostatní významné daně v České republice a na jejich dopady na rozebíranou problematiku. Poslední kapitola je shrnutím toho nejdůležitějšího, co by měli prodávající i kupující znát a zařídit.
Analýza a ocenění podniku
Škorvan, Martin ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Scholleová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou skupiny podniků ČEZ. Cílem práce je posoudit, zda společnost ČEZ, a.s. dosahuje růstu hodnoty pro akcionáře a zda bude schopná dosahovat růst hodnoty v budoucnosti. Práce zahrnuje strategickou analýzu, analýzu finanční situace a ocenění společnosti ČEZ, a.s., která je mateřskou společností skupiny ČEZ. V rámci strategické analýzy byly použity tyto dílčí analýzy: analýza PEST, analýza odvětví, analýza SWOT a analýzu trhu. Finanční analýza zahrnuje horizontální a vertikální analýzu konsolidovaných účetních výkazů, poměrovou analýzu a vypočet hodnotových ukazatelů na báze ekonomické přidané hodnoty. Ocenění společnosti ČEZ, a.s., bylo provedeno metodou volného cash flow pro firmu, metodou ekonomické přidané hodnoty pro firmu a metodou tržních multiplikátorů. Společnost je oceněná k datu 1. 1. 2008. Hodnotu společnosti jsem stanovil 769 mld. Kč.
Strategická analýza firmy
Kubičková, Jitka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Cílem práce je představit analýzy, metody a nástroje používané při provádění strategické analýzy firmy. Dále tyto nástroje aplikovat na analyzovanou společnost a pomocí těchto nástrojů a finančních ukazatelů najít nejen silné stránky a příležitosti, ale poukázat na slabá místa. V závěru textu budou uvedeny konkrétní návrhy a doporučení managementu, které by měly společnosti zajistit její další rozvoj a plánovaný budou růst.
Využití CRM v obchodní společnosti
Nováková, Veronika ; Netolický, Michal (vedoucí práce) ; Baumruková, Martina (oponent)
Bakalářská práce v teoretické části vymezuje sytém Řízení vztahů se zákazníky, jeho historii a možné členění. V praktické části popisuje obchodní politiku společnosti IKEA s důrazem na vztah k zákazníkům. Pokračuje popisem interního systému pro Řízení vztahů se zákazníky, popisem komunikačních kanálů a klíčových modelů komunikace se zákazníkem. Práce je završena vlastní analýzou reálného využití interního systému CRM s následným návrhem možných zlepšení. Práce doporučuje prioritní zaměření na školení pracovníků a zmiňuje plánované zavedení nového interního systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,056 záznamů.   začátekpředchozí1053 - 1056  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.