Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 882 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proces volby povolání učitele informatiky
KOUŘIMSKÝ, Martin
Tato práce se zaměřuje na konstrukci teorie, popisující proces volby povolání učitele informatiky. Využívá výzkumný design zakotvené teorie a analyzuje data získaná mimo jiné při tvorbě mé bakalářské práce, která zkoumala faktory ovlivňující tuto volbu, a na kterou tato práce navazuje. V práci je provedeno důkladné kódování dat a identifikace klíčových kategorií, které slouží jako nosiče této teorie. Ze zjištění vychází, že klíčovými procesy ovlivňujícími tuto volbu jsou očekávání od studia, volba aprobace, motivace vykonávat učitelské povolání a vnímání vnějších faktorů. Studenti přicházejí do studia s očekáváním na základě zkušeností z nižšího stupně vzdělávání, což mohlo také hrát rozhodující roli při jejich volbě. Zvolení aprobace informatiky, zejména pro ty, kteří přicházejí z informaticky založených škol, se jeví být důležitým faktorem, také se zdá, že na volbu této aprobace mohou mít mimo jiné podstatný vliv učitelé informatiky, kteří studenty vyučovali na základní, případně střední škole. Někteří studenti však na pedagogickou fakultu míří s odlišnými očekáváními, například s cílem získat titul s minimálním úsilím. Negativní vnímání platového ohodnocení, požadavků na znalost matematiky a nízký zájem dívek o studium učitelství informatiky mohou představovat problém, který stojí za nízkým počtem aprobovaných učitelů informatiky.
Zkušenosti učitelů s komunikací s rodiči
STUPKOVÁ, Zuzana
Bakalářská práce se zabývá způsoby, nástroji, přístupy a příležitostmi, které volí učitelky mateřských škol pro komunikaci s rodiči. Mapuje pohledy na racionální a emocionální aspekty vzájemné komunikace. Zabývá se dále oblastmi, kde zapojené učitelky cítí nižší míru jistoty. Odhaluje komunikační strategie používané v komunikaci s rodiči.
LAUSANNE – PLAINES DU LOUP: ekologické město
Laslová, Martina ; Dlabáč, František (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
Navrhování školy a bydlení v Lausanne.
Návrh databáze SQL pro Moravské gymnázium Brno s.r.o.
Kirsch, Jiří ; Bábor, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je návrh SQL databáze pro společnost Moravské gymnázium Brno s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V části první si uvedeme potřebnou teorii pro úspěšné dosažení cílů práce. Praktickou část tvoří analýza současné situace ve firmě pro zmíněnou problematiku a návrh na její řešení.
Škola, základ života - Soubor školských staveb v Ostravě na Černé louce
Holcová, Petra ; Müller, Zdeněk (oponent) ; Ruller, Ivan (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je architektonická studie komplexu školských staveb v Ostravě. Jedná se o mateřskou, základní a střední školu – gymnázium. Škola je situována vedle kulturního klastru Černá louka v Ostravě – nově navrženého kulturního centra města, a na nábřeží Ostravice. Hlavní myšlenkou je přizpůsobení jednotlivých pobytových prostor měřítku dětí různého věku, orientace tříd na jihovýchod a zároveň k řece. Mateřská škola je provozně i hmotově oddělena, základní škola a gymnázium jsou propojeny v jednom dvou- a třípodlažním objektu s vnitřním dvorem. Objekty jsou přístupné pro žáky ze vstupního prostranství od Černé louky, vstup pro veřejnost se nachází na nově navržené městské třídě propojující Louku s Novou Karolinou. Areál také nabízí sportovní zázemí, tělocvičnu, bazén a venkovní sportoviště, které je přístupné z cyklostezky vedoucí okolo Ostravice. Vzhled objektů vychází z konstrukce, železobetonového skeletu z běleného pohledového betonu, a je ozvláštněn stínícími panely z cortenového plechu.
Škola, základ života - Soubor školských staveb v Ostravě na Černé louce
Gallo, Robert ; Pecka, Lukáš (oponent) ; Jura, Pavel (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce bolo nájsť vhodné riešenie školskej stavby v neľahkých podmienkach centra mesta Ostravy. Škola je umiestnená na hranici medzi mestom a krajinou.
Budova občanské vybavenosti
Tesař, Ondřej ; Svoboda, David (oponent) ; Berková, Petra (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh základní umělecké školy ve Slavkově u Brna jako samostatně stojící, dvoupodlažní, nepodsklepenou budovu občanské vybavenosti s plochými střechami. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V první je řešeno konstrukční řešení stavby, ve druhé návrhem koncepčního řešení technických systému budovy a součástí třetí části je zpracování hlukové studie. Objekt je provozně rozdělej na dvě provozní části se společným vchodem – prostory výuky základní umělecké školy a koncertní sál. První z nich se nachází v západní části budovy a je tvořeno prostory sekretariátu, šesti učebnami, místností určenou pro hudební nauku, sborovnou, skladem a hygienickým zázemím. Druhou část na východní straně objektu zaujímá koncertní sál společně s galerií, foyer, přípravnou místností účinkujících a také hygienickým zázemím. Technické zařízení budovy je umístěno ve druhém nadzemním podlaží. Konstrukční systém stavby je zděný, založen na základových pasech z prostého betonu. Obvodové zdivo je navrženo z keramických zdících prvků. Stropní konstrukce je řešena železobetonovými monolitickými stropy. Střešní konstrukce je volena plochá, nad prostory výuky ZUŠ se zatěžkávacím kačírkem a FVE panely a nad koncertním sálem extenzivní plochou střechou. Fasáda novostavby je navržena v kombinaci zeleně s provětrávací fasádou z velkoformátového obkladu. Technika prostředí stavby řeší vytápění a chlazení objektu tepelnými čerpadly. Výměna vzduchu je zajištěna vzduchotechnickými jednotkami. Práce obsahuje také návrh systému nakládání s dešťovými vodami, které se v objektu využívají ke splachování toalet a závlaze zeleně. Dále je navržen systém FVE a umělé osvětlení vybraných místností. Hluková studie je zpracována na problematiku neprůzvučností stavebních konstrukcí, dobu dozvuku vybraných místností a studii urbanistické akustiky. Poznatky z této části byly dále implementovány do samotného konstrukčního návrhu stavby.
Přístavba školy - zdravotně technické a plynovodní instalace
Goroš, Kamil ; Vrána, Jakub (oponent) ; Bárta, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá odváděním splaškových a dešťových odpadních vod a zásobování vodou a plynem v přístavbě základní školy. Řešený objekt je dvoupodlažní, nepodsklepený. Teoretická část se zabývá uchycováním potrubí. Technická část řeší vnitřní rozvody zdravotně technických a plynovodních instalací v přístavbě základní školy.
LAUSANNE – PLAINES DU LOUP: ekologické město
Kotlabová, Anna ; Brhelová, Jaroslava (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
Bydlení ve městě, respektive v městské čtvrti Plaines du Loup v Lausanne ve Švýcarsku. Jasný cíl zadání přidává ještě základní školu jako další bod řešení, s úvahou o škole jako prodloužení bydlení. Dále je zadání rozšířeno o návrh přiléhajícího parku. Projekt se zabývá návrhem městského bloku, založeného na vztazích mezi školou, bydlením a veřejným prostorem. Projekt vychází z urbanistické studie od Tribu architects dostává se od komplexní urbanistické koncepce až k architektonickému řešení školy a bytových domů. Snaha vytvořit příjemné prostředí pro bydlení se prolíná všemi částmi projektu.
Učební program - rovinná geometrie a streometrie
Straka, Tomáš ; Kubíček, Radek (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Tento dokument popisuje způsob, jakým byl vytvořen prezentační sotfware matematiky pro základní školy. Tento program by měl pomoci pedagogovi při výkladu učiva a studentovi může tento nástroj pomoci pro pochopení látky. Po důkladném zvážení a spolupráci s pedagogy jsme vybrali jako objekt zájmu část matematiky s názvem rovinná geometrie a stereometrie. Přidala se k tomu i problematika zobrazení postupu při řešení konstrukčních úloh. V dokumentu je popsán postup práce  začínající analýzou, přes implementaci, až po testování. Důležitou částí je grafické rozhraní, ovládání programu a způsob vykreslování objektů v okně této aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 882 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.