| |
|
Návrh na zlepšení firemní kultury
Křepela, Jakub ; Havlena, Petr (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury a jejího vlivu na efektivitu práce v konkrétní společnosti Triga color, a. s. Práce má za cíl navrhnout taková doporučení, která povedou ke zvýšení efektivity práce. Skládá se z teoretické části, která obsahuje popis firemní kultury a jejich jednotlivých prvků. V praktické části jsou uvedeny výsledky průzkumu a návrhy na zlepšení stávající situace.
|
|
Marketingová strategie vybrané firmy
Červinková, Lucie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. Předmětem práce je popis marketingu vybrané firmy a navrhnutí zlepšení marketingové strategie. Práce se skládá ze tří částí. První kapitola je teoretická a shrnuje teoretické poznatky o marketing obecně. V druhé části je představena firma. Druhá část se zaměřuje na prostředí firmy a SWOT analýzu. Praktická část popisuje marketingovou strategii společnosti a zabývá se návrhem marketingové strategie a možnými zlepšeními současné strategie.
|
|
Návrh na zlepšení firemní kultury
Křepela, Jakub ; Havlena, Petr (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury a jejího vlivu na efektivitu práce v konkrétní společnosti Triga color, a. s. Práce má za cíl navrhnout taková doporučení, která povedou ke zvýšení efektivity práce. Skládá se z teoretické části, která obsahuje popis firemní kultury a jejich jednotlivých prvků. V praktické části jsou uvedeny výsledky průzkumu a návrhy na zlepšení stávající situace.
|
| |
| |