Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání letákových kampaní spotřebiteli a návrhy na jejich optimalizaci
Zachrdlová, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá letákovými kampaněmi subjektů působících na trhu s potravinami v České republice. Analyzuje vnímání těchto letákových kampaní spotřebiteli, určuje, jak s nimi spotřebitelé nakládají, jak jsou jimi ovlivňování a popisuje jejich preference z hlediska sledované problematiky. Práce poskytuje subjektům jednotlivá doporučení na základě zjištěných výsledků pocházejících z primárních a sekundárních zdrojů. Primární data byla získaná formou dotazníkového šetření. Závěrem byly navrhnuty segmenty spotřebitelů, kterým jsou letákové kampaně vhodně přizpůsobeny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.