Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Storyous expansion into foreign markets
Nagy, Dávid ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Wiesner, Tomáš (oponent)
Práce se týká expanze společnosti Storyous na zahraniční trhy. Cílem je vybrat vhodný trh nebo trhy pro expanzi, a to následovně. V počátku si určíme teoretický základ, který nám pomůže v praktické části práce. Z pomezi 21 zemí světa si na základě bodovací metody určíme tři země, na kterých provedeme PEST analýzu a Porterův model pěti sil. Charakterizujeme si společnost Storyous a vypracujeme marketingový mix. Na závěr doporučíme vhodné trhy pro zahraniční expanzi společnosti Storyous.
Efektivní využití moderních technologií v marketingu
Wiesner, Tomáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mladičová, Dagmar (oponent)
Mobilní marketing. Historie mobilních telefonů. Trh smartphonů a jeho vývoj. Chování uživatelů smartphonů. Mobilní aplikace pro smartphone. Vyhodnocení úspěšnosti mobilní aplikace. Trh pojišťovnictví vČeské republice. Marketing pojišťoven. Možnosti mobilního marketingu pro pojišťovny. Důvody zavedení mobilní aplikace v České pojišťovně. Vytvoření a vyhodnocení aplikace Pojišťovna.
Shangajská organizace pro spolupráci
Wiesner, Tomáš ; Cihelková, Eva (vedoucí práce) ; Popovová, Marie (oponent)
Práce pojednává o Šanghajské organizaci pro spolupráci. Tato organizace sdružuje Rusko, Čínu a středoasijské republiky (Kazachstán, Kyrgyzstán, Tádžikistán a Uzbekistán). V první části se nachází historie organizace, její struktura a členové. V hlavní části se práce zaměřuje na bezpečnost ve Střední Asii a vliv Šanghajské organizace pro spolupráci na ní. V poslední části se věnuje pozornost ekonomické spolupráci členských států.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.