Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivnost komunikační kampaně na pivo značky Pardál
Vágnerová, Andrea ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá představením pivovaru Budějovický Budvar, n.p., s ním spojené reklamní aktivity a komunikační kampaň na nové pivo značky Pardál. Přináší ucelený přehled tvorby nového piva od nápadu až po jeho uvedení na trh včetně jeho propagace a úspěchů při vstupu na trh. Hlavním cílem je zhodnotit, zda tato kampaň byla efektivní z pohledu účasti na marketingových soutěžích v ČR i v zahraničí a z pohledu výsledků vlastního terénního šetření, které se zaměřuje zejména na povědomí spotřebitelů o značce piva Pardál. Na základě těchto informací nastíním návrhy týkající se propagace piva Pardál do budoucna. Teoretická část této práce popisuje marketingové komunikace, komerční komunikace a její formy, komunikační mix a v neposlední řadě kroky přípravy komunikační kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.