|
Marketingový plán výstavby hřiště na plážový volejbal
Žďárská, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Tejhal, Stanislav (oponent)
Název: Marketingový plán výstavby hřiště na plážový volejbal Cíle práce: Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu pro výstavbu hřiště na plážový volejbal, který bude sloužit jako návrh na rozšíření sportovního areálu tělovýchovné jednoty Sever Žatec. Metody: K dosažení cílů jsem použila metodu SWOT analýzy, která slouží pro rozbor silných a slabých stránek a pro odhad příležitostí a hrozeb projektu, dále metodu párového porovnání, která analyzuje konkurenci na základě více kritérií a metodu zkoumání dokumentů, pozorování a neformálních rozhovorů. Výsledky: Práce podrobně popisuje postup výstavby hřiště na plážový volejbal, poukazuje na úskalí a možné chyby, zdůrazňuje výhody nového hřiště a navrhuje jeho využití. Klíčová slova: Plážový volejbal, marketingový plán, marketingový mix služeb, SWOT analýza, metoda párového porovnání, metoda zkoumání dokumentů, metoda pozorování, neformální rozhovor, občanské sdružení.
|
|
Marketingový plán výstavby hřiště na plážový volejbal
Žďárská, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Tejhal, Stanislav (oponent)
Název: Marketingový plán výstavby hřiště na plážový volejbal Cíle práce: Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu pro výstavbu hřiště na plážový volejbal, který bude sloužit jako návrh na rozšíření sportovního areálu tělovýchovné jednoty Sever Žatec. Metody: K dosažení cílů jsem použila metodu SWOT analýzy, která slouží pro rozbor silných a slabých stránek a pro odhad příležitostí a hrozeb projektu, dále metodu párového porovnání, která analyzuje konkurenci na základě více kritérií a metodu zkoumání dokumentů, pozorování a neformálních rozhovorů. Výsledky: Práce podrobně popisuje postup výstavby hřiště na plážový volejbal, poukazuje na úskalí a možné chyby, zdůrazňuje výhody nového hřiště a navrhuje jeho využití. Klíčová slova: Plážový volejbal, marketingový plán, marketingový mix služeb, SWOT analýza, metoda párového porovnání, metoda zkoumání dokumentů, metoda pozorování, neformální rozhovor, občanské sdružení.
|